Beste tweakerts,
Moet voor mijn neefje een game pc samenstellen. Hij heeft al een 29 inch wide monitor en gaat dus op 29" @ 2560x1080 gamen. Er is een budget van 650 euro voor de PC. Nu heb ik wat samengesteld.
Zoals jullie zien een budget CPU met iets dikkere videokaart. Tegelijkertijd niet de goedkoopste mobo met M.2 sloten en 4 x DDR4. Wat zeggen jullie, dikkere CPU erin en slomere videokaart? Of andere mogelijkheden??
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij gaat vnl gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het is 650 euro, een paar euro erboven voor assemblage zal nog wel kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja monitor 29 inch: pricewatch: LG 29UM58-P Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, gewoon beste bang voor buck
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Bang voor buck!
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mij corrigeren voordat ik een suboptimaal advies geef.
Moet voor mijn neefje een game pc samenstellen. Hij heeft al een 29 inch wide monitor en gaat dus op 29" @ 2560x1080 gamen. Er is een budget van 650 euro voor de PC. Nu heb ik wat samengesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,29 | € 59,29 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 86,85 | € 86,85 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP | € 153,50 | € 153,50 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 250GB | € 98,78 | € 98,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 629,32 | |
Zoals jullie zien een budget CPU met iets dikkere videokaart. Tegelijkertijd niet de goedkoopste mobo met M.2 sloten en 4 x DDR4. Wat zeggen jullie, dikkere CPU erin en slomere videokaart? Of andere mogelijkheden??
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij gaat vnl gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het is 650 euro, een paar euro erboven voor assemblage zal nog wel kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ja monitor 29 inch: pricewatch: LG 29UM58-P Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, gewoon beste bang voor buck
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Bang voor buck!
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mij corrigeren voordat ik een suboptimaal advies geef.
[ Voor 13% gewijzigd door Red devil op 31-08-2017 21:47 ]