Hi!
Vandaag is mijn videokaart helaas overleden! Nu ik toch een nieuwe videokaart moet kopen dacht ik eraan om misschien ook wat andere onderdelen te vervangen. Mijn computer draaide de laatste tijd minder snel.
Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe videokaart, vooral om de gamen. Ik speel vooral Counterstrike en PUBG.
Mijn budget hangt een beetje af over hoeveel onderdelen ik het beste kan vervangen. Ik heb ongeveer 300-400euro hiervoor over.
De videokaart die ik hiervoor had was: amd radeon r9 200.
Ik heb helaas hier niet veel verstand van maar kaarten die mij wel wat leken zijn:
-Sapphire Pulse Radeon RX 560 4GD5
-MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP
-Gigabyte GeForce GTX 750Ti (GV-N75TOC-2GL) LP
Maar ik weet niet of deze geschikt zijn haha.
Verder heb ik de volgende onderdelen in mijn desktop:
Geheugen: 8G
CPU: Intel i5 - 3330 300GHZ
HHD: Barracude 1000GB
Motherboard: asus p8h61-mx r2.0
Zijn er onderdelen die ik kan vervangen samen met mijn videokaart om een redelijk/groot verschil te merken?
Thanks voor de moeite!
Vandaag is mijn videokaart helaas overleden! Nu ik toch een nieuwe videokaart moet kopen dacht ik eraan om misschien ook wat andere onderdelen te vervangen. Mijn computer draaide de laatste tijd minder snel.
Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe videokaart, vooral om de gamen. Ik speel vooral Counterstrike en PUBG.
Mijn budget hangt een beetje af over hoeveel onderdelen ik het beste kan vervangen. Ik heb ongeveer 300-400euro hiervoor over.
De videokaart die ik hiervoor had was: amd radeon r9 200.
Ik heb helaas hier niet veel verstand van maar kaarten die mij wel wat leken zijn:
-Sapphire Pulse Radeon RX 560 4GD5
-MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP
-Gigabyte GeForce GTX 750Ti (GV-N75TOC-2GL) LP
Maar ik weet niet of deze geschikt zijn haha.
Verder heb ik de volgende onderdelen in mijn desktop:
Geheugen: 8G
CPU: Intel i5 - 3330 300GHZ
HHD: Barracude 1000GB
Motherboard: asus p8h61-mx r2.0
Zijn er onderdelen die ik kan vervangen samen met mijn videokaart om een redelijk/groot verschil te merken?
Thanks voor de moeite!