Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

juiste basislaptop

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen? Minecraft, Cs go , 18 plus films kijken

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Wat is je budget? max 600
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
600

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? nee, van mn bank naar mn bed

Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

nee

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

dacht eerst aan een i3 chromebook daar ubuntu oid op te zetten,2de hands vind ik geen optie, weet niet wat iemand er mee en/of achtergedaan heeft

ik zie door de bomen het bas niet meer, zodoende deze vraag

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:53
Echt inzet zie ik niet. Heb je de Pricewatch al bekeken? Wat ben je zelf al tegengekomen?

reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2017

Verwijderd

Topicstarter
hallo moderator

ja bekeken, heb hier een lenovo z50 70 en die is het net niet, kan geen vergelijkbaar model vinden,
tevens vind ik het brakke rommel

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2017 21:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
edit in afwachting

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2017 19:43 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Je bent al eens eerder gewezen op matige eigen inzet. Laat dat dan een keer zien. Dicht.

Dit topic is gesloten.