Beste Tweakers,
Ik zoek een?
TV voor op mijn slaapkamer.
Wat is je budget?
Mijn budget is ±€500,-.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil dit apparaat gaan gebruiken om te Netflixen, te gamen op mijn PS4 en natuurlijk om gewoon TV te kijken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik een full HD TV gevonden: pricewatch: Philips 43PUS6101 Zwart en deze pricewatch: Sony Bravia KDL-49WD750 Zwart maar die gaat eigenlijk net boven het budget.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb zelf geen idee waar ik naar moet kijken bij een TV, maar ik zit ongeveer zo'n 3,5 meter van mijn TV af en heb momenteel een 32" full HD TV pricewatch: Samsung LE32D550 deze is te klein aangezien ik bij FIFA niet echt fatsoenlijk kan zien wat de tegenstander doet en bij netflix de ondertiteling niet kan lezen. Mijn huidige TV is full HD en heeft een refreshrate van 50Hz. Ik zit normaal gesproken vaak recht voor de TV en er is meestal niet veel licht in mijn kamer wanneer ik TV kijk. Dus ik rest een beetje met de volgende vragen:
- Zijn de TV's die ikzelf heb gevonden geschikt voor het gewenste gebruik?
- Is full HD goed genoeg voor dit formaat TV's?
- Kunnen jullie inschatten hoeveel inch TV geschikt zal zijn voor deze wensen?
- Waar moet ik opletten bij het kopen van een TV met mijn wensen?
- Kan ik goedkoper ook aan mijn wensen voldoen?
- Welke TV's raden jullie mij aan?
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik zoek een?
TV voor op mijn slaapkamer.
Wat is je budget?
Mijn budget is ±€500,-.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil dit apparaat gaan gebruiken om te Netflixen, te gamen op mijn PS4 en natuurlijk om gewoon TV te kijken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik een full HD TV gevonden: pricewatch: Philips 43PUS6101 Zwart en deze pricewatch: Sony Bravia KDL-49WD750 Zwart maar die gaat eigenlijk net boven het budget.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb zelf geen idee waar ik naar moet kijken bij een TV, maar ik zit ongeveer zo'n 3,5 meter van mijn TV af en heb momenteel een 32" full HD TV pricewatch: Samsung LE32D550 deze is te klein aangezien ik bij FIFA niet echt fatsoenlijk kan zien wat de tegenstander doet en bij netflix de ondertiteling niet kan lezen. Mijn huidige TV is full HD en heeft een refreshrate van 50Hz. Ik zit normaal gesproken vaak recht voor de TV en er is meestal niet veel licht in mijn kamer wanneer ik TV kijk. Dus ik rest een beetje met de volgende vragen:
- Zijn de TV's die ikzelf heb gevonden geschikt voor het gewenste gebruik?
- Is full HD goed genoeg voor dit formaat TV's?
- Kunnen jullie inschatten hoeveel inch TV geschikt zal zijn voor deze wensen?
- Waar moet ik opletten bij het kopen van een TV met mijn wensen?
- Kan ik goedkoper ook aan mijn wensen voldoen?
- Welke TV's raden jullie mij aan?
Alvast bedankt voor de moeite.
[ Voor 3% gewijzigd door 040-Skillz op 31-08-2017 18:43 ]