Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Arvid0101
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-11-2022
Mijn vraag:
Ik heb een MSI nightblade M12C 2 maanden geleden gekocht maar ik heb een probleempje. Ik was nieuwsgierig naar de temps van deze kleine case. Ik schrok best toen ik zag hoe hoog ze wagen. Normaal internetten enz: 45 graden en tijdens het gamen 65 graden. Dat is veel te hoog voor een Idle. ik ben nu van plan om een andere cooler te kopen maar ik heb daar niet echt veel verstand van. Ook heeft hij een speciale cooler die de warmte aan de achterkant uitblaast zodat het niet in de case blijft hangen.

Relevante hardware die ik gebruik.
specs >> https://www.computerstore...ml#product_specifications

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al wat research gedaan maar ik heb geen flauw idee wat ik er aan kan doen. :(

Mvg Arvid

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zo spannend zijn die temperaturen toch helemaal niet?

Verwijderd

Je moet niet naar je idle temps kijken, zolang je load temps maar goed zijn ( en die zien er goed uit ) is er niks aan de hand.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:36
45 graden is niet bepaald hoog, mijn GPU is meestal rond de 40 graden idle.

En onder load lijken je temps ook niet bepaald hoog bij mij is dat 60 graden max (maar ik heb ook een ander type kaart dan jij)

Alsnog niks aan de hand, je zou het pas hoog kunnen noemen als het onder load boven de 85 a 90 graden uitkomt.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:20
Met welk programma heb je gemeten? En welke games speelde je?

Ja kleine kast hebben altijd wat lastiger om hun warmte kwijt te kunnen. En dan kom je bij probleem 2. En dat is uitvogelen wat de maximale prpccesor koeler hoogte is. Ik vermoed dat het niet in de handleiding staat.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:42
Die temperaturen die je noemt zijn prima, niets aan doen.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:59
Wat een onsamenhangend verhaal:
Ik was nieuwsgierig naar de temps van deze kleine case. Ik schrok best toen ik zag hoe hoog ze wagen.
Gaat dat dan over de casetemperatuur, de cpu of de gpu?
Normaal internetten enz: 45 graden en tijdens het gamen 65 graden. Dat is veel te hoog voor een Idle.
Een systeem is idle (doet dus niets) of doet iets, zoals internetten of gamen. Wat je nu zegt is dat je auto te veel herrie maakt bij 120 km/h, en dat dat te veel herrie is als hij stilstaat?
ik ben nu van plan om een andere cooler te kopen maar ik heb daar niet echt veel verstand van. Ook heeft hij een speciale cooler die de warmte aan de achterkant uitblaast zodat het niet in de case blijft hangen.
Wat versta jij onder een cooler? Een koelblok of een fan? Een fan blaast lucht en een koelblok geeft warmte af.
Pagina: 1