Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga de PC gebruiken voor spellen zoals 7D2D en PUBG en wat er nog meer op mijn pad komt.
Ook zal ik regelmatig met Photoshop en diverse videobewerkingsprogramma's gaan werken.
Alles op Full HD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tegen de 1000 euro. Maar ik hoef niet perse daar tegenaan te komen uiteraard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Klein half jaartje geleden heeft mijn huidige pc een kleine upgrade gehad op grafisch gebied, maar de rest van het systeem is toch een bottleneck. Dus de oude gaat er weer in en deze gaat dus mee naar de nieuwe.
MSI Radeon RX 480 Gaming X 4G
Ik moest hierdoor ook een andere voeding kopen, dus die wil ik nu ook in deze pc gaan gebruiken.
Corsair VS550
Ook mijn huidige Full HD monitor blijft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk nodig te hebben, staat in de lijst.
De reden voor dit moederbord is, naast dat ik al heel lang een tevreden Asus moederbord gebruiker ben (zegt niets over deze, weet ik), deze ook meer USB poorten op de achterkant heeft dan bv een aantal MSI borden die ook vaak in deze lijsten te vinden zijn. En poorten heb ik nodig.
Het gekozen geheugen staat op de QVL lijst van Asus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Moet wel zeggen dat ik altijd een Intel proc heb gehad, dus ik moest wel even nadenken over deze AMD. Maar ik denk dat ik hiermee een betere keuze maak.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de spellen die ik wil gaan spelen lekker soepel lopen.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Uiteraard of mijn gemaakte lijst goed is.
En of jullie bepaalde componenten zouden veranderen en waarom uiteraard.
Alvast bedankt en hierbij mijn lijst:
Ik ga de PC gebruiken voor spellen zoals 7D2D en PUBG en wat er nog meer op mijn pad komt.
Ook zal ik regelmatig met Photoshop en diverse videobewerkingsprogramma's gaan werken.
Alles op Full HD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tegen de 1000 euro. Maar ik hoef niet perse daar tegenaan te komen uiteraard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Klein half jaartje geleden heeft mijn huidige pc een kleine upgrade gehad op grafisch gebied, maar de rest van het systeem is toch een bottleneck. Dus de oude gaat er weer in en deze gaat dus mee naar de nieuwe.
MSI Radeon RX 480 Gaming X 4G
Ik moest hierdoor ook een andere voeding kopen, dus die wil ik nu ook in deze pc gaan gebruiken.
Corsair VS550
Ook mijn huidige Full HD monitor blijft.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk nodig te hebben, staat in de lijst.
De reden voor dit moederbord is, naast dat ik al heel lang een tevreden Asus moederbord gebruiker ben (zegt niets over deze, weet ik), deze ook meer USB poorten op de achterkant heeft dan bv een aantal MSI borden die ook vaak in deze lijsten te vinden zijn. En poorten heb ik nodig.
Het gekozen geheugen staat op de QVL lijst van Asus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Moet wel zeggen dat ik altijd een Intel proc heb gehad, dus ik moest wel even nadenken over deze AMD. Maar ik denk dat ik hiermee een betere keuze maak.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de spellen die ik wil gaan spelen lekker soepel lopen.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Uiteraard of mijn gemaakte lijst goed is.
En of jullie bepaalde componenten zouden veranderen en waarom uiteraard.
Alvast bedankt en hierbij mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 300,- | € 300,- |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 92,95 | € 92,95 |
| 2 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,50 | € 95,- |
| 1 | Zalman Z1 | € 34,82 | € 34,82 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 129,95 | € 129,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,50 | € 163,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 816,22 | |