Wat ga je met je laptop doen?
Ik begin binnenkort met mijn studie technische bedrijfskunde en heb hiervoor een laptop nodig, laptop zal vaak meegenomen worden. Redelijke accuduur is dus wel van belang
Wat is je budget?
Opzich hoeft de laptop niet zoveel te kunnen voor mijn studie maar ik wil wel graag een degelijke laptop dus rond de 800 euro, mag hier wel wat van afwijken als dit nodig blijkt
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, accuduur is wel belangrijk want ik weet niet of ik de laptop makkelijk op school kan opladen. Ik denk dat 15,6 inch wat te groot is voor een schoollaptop maar als mensen hier ervaring mee hebben hoor ik het graag (kan momenteel niet echt vergelijken en kan ook niet ff snel naar de mediamarkt fietsen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Ik zag dat de meeste laptops U processoren hebben oftewel de i5 en de i7 verschillen niet erg van elkaar qua prijs en qua performance. Ik heb wel het liefst minimaal een i5.
- 8 gb ram minimaal
- Full HD scherm
- ik denk dat een 128 gb ssd wat te krap word
- een aparte grafische kaart en een extra hdd lijken me niet nodig
- scherm TN/IPS? En welke beeldschermcoating is het beste?
Ik heb al wat laptops gezien die wel redelijk aan mijn eisen voldoen, ik zou graag wat advies willen en misschien zijn er ook nog wel andere goede laptops die ik over het hoofd heb gezien
pricewatch: Asus ZenBook UX410UA-GV028T
pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV004T
pricewatch: Lenovo IdeaPad 320S-14IKB 80X40097MH
pricewatch: Lenovo IdeaPad 510S-14IKB 80UV0073MH
Als ik alles een beetje wegfilter kom ik op dit uit, alsnog 350 laptops
categorie: Laptops
Ik begin binnenkort met mijn studie technische bedrijfskunde en heb hiervoor een laptop nodig, laptop zal vaak meegenomen worden. Redelijke accuduur is dus wel van belang
Wat is je budget?
Opzich hoeft de laptop niet zoveel te kunnen voor mijn studie maar ik wil wel graag een degelijke laptop dus rond de 800 euro, mag hier wel wat van afwijken als dit nodig blijkt
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, accuduur is wel belangrijk want ik weet niet of ik de laptop makkelijk op school kan opladen. Ik denk dat 15,6 inch wat te groot is voor een schoollaptop maar als mensen hier ervaring mee hebben hoor ik het graag (kan momenteel niet echt vergelijken en kan ook niet ff snel naar de mediamarkt fietsen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Ik zag dat de meeste laptops U processoren hebben oftewel de i5 en de i7 verschillen niet erg van elkaar qua prijs en qua performance. Ik heb wel het liefst minimaal een i5.
- 8 gb ram minimaal
- Full HD scherm
- ik denk dat een 128 gb ssd wat te krap word
- een aparte grafische kaart en een extra hdd lijken me niet nodig
- scherm TN/IPS? En welke beeldschermcoating is het beste?
Ik heb al wat laptops gezien die wel redelijk aan mijn eisen voldoen, ik zou graag wat advies willen en misschien zijn er ook nog wel andere goede laptops die ik over het hoofd heb gezien
pricewatch: Asus ZenBook UX410UA-GV028T
pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV004T
pricewatch: Lenovo IdeaPad 320S-14IKB 80X40097MH
pricewatch: Lenovo IdeaPad 510S-14IKB 80UV0073MH
Als ik alles een beetje wegfilter kom ik op dit uit, alsnog 350 laptops
categorie: Laptops