Mijn systeem is toe aan een upgrade. Daarom ga ik nu een deel van de hardware upgraden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem zal voornamelijk gebruikt worden om mee te gamen. Voorbeelden zijn:Cities Skylines, Banished, Battlefield 1, Escape From Tarkov en in de toekomst Mount&Bade Bannerlord en Star Citizen.
Alles draait op 1080P
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment twee R9 270x in Crossfire draaien en daarom wacht ik nog heel even tot deze vervangen worden.
Mijn huidige systeem is een i5 2500K met 8GB DDR3 op een MSI P67A-GD65 met een 750W voeding in een stevige Coolermaster case. Voor opslag heb ik nog een tweetal SSD die ik wil gebruiken voor opslag games. een NAS voor overige bestanden zodat deze ook van mijn werk-macbook als ook de macbook van mijn vriendin bekeken kunnen worden.
Rand apperatuur heb ik allemaal en ben ik tevreden mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel nog over de juiste setup. Aan de hand van reviews denk ik dat Ryzen het meest toekomstbestendig is. Wat vinden jullie?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met MSI
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Interresant om weer mee te gaan spelen maar heeft geen focus
Wat verwacht je van ons?
Advies! Is dit een slimme opzet? Zodra mijn crossfire setup echt te zwak wordt wil ik gaan kijken naar een nieuwe videokaart. Ik hoop dat de prijzen over een paar maanden een beetje dalen zodra de bitcoin hype een beetje gestopt is.
zie hier mijn upgrade selectie:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem zal voornamelijk gebruikt worden om mee te gamen. Voorbeelden zijn:Cities Skylines, Banished, Battlefield 1, Escape From Tarkov en in de toekomst Mount&Bade Bannerlord en Star Citizen.
Alles draait op 1080P
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment twee R9 270x in Crossfire draaien en daarom wacht ik nog heel even tot deze vervangen worden.
Mijn huidige systeem is een i5 2500K met 8GB DDR3 op een MSI P67A-GD65 met een 750W voeding in een stevige Coolermaster case. Voor opslag heb ik nog een tweetal SSD die ik wil gebruiken voor opslag games. een NAS voor overige bestanden zodat deze ook van mijn werk-macbook als ook de macbook van mijn vriendin bekeken kunnen worden.
Rand apperatuur heb ik allemaal en ben ik tevreden mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel nog over de juiste setup. Aan de hand van reviews denk ik dat Ryzen het meest toekomstbestendig is. Wat vinden jullie?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met MSI
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Interresant om weer mee te gaan spelen maar heeft geen focus
Wat verwacht je van ons?
Advies! Is dit een slimme opzet? Zodra mijn crossfire setup echt te zwak wordt wil ik gaan kijken naar een nieuwe videokaart. Ik hoop dat de prijzen over een paar maanden een beetje dalen zodra de bitcoin hype een beetje gestopt is.
zie hier mijn upgrade selectie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 220,95 | € 220,95 |
| 1 | MSI X370 GAMING PRO | € 133,80 | € 133,80 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | WD Black PCIe SSD 512GB | € 192,50 | € 192,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 696,20 | |
[ Voor 34% gewijzigd door Bretting op 01-09-2017 00:16 ]