Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen en streamen zonder dat het systeem het gelijk heel zwaar krijgt, dus gamen 1080p en streamen met OBS 720p, games die ik doe zijn PUBG, overwatch, wow, wellicht destiny 2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Benq Zowie 2755, logitech G502 muis, corsair K63 keyboard.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zowieso i7 ivm het streamen, gpu twijfel ik tussen of een 1060 voldoende is of dat ik voor een 1070 moet gaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zozeer, zelf vaak MSI en asus gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Staat in de woonkamer dus zou wel willen dat bij NIET gamen het systeem stil is, dat de videokaart geluid maakt ontkom je denk ik niet aan?
Ga je overklokken?
Nee ik ben niet van plan te gaan overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb niet alles geselecteerd omdat ik zelf er niet aan uit kom een MOBO uit te kiezen, welke RAM het beste is en wat een stille koeler voor CPU en stille PSU is, er is zoveel keuze dat ik de bomen het bos niet meer zie, dit is wat ik zelf zo opgezocht heb qua GPU, CPU en SSD
Ik wil gamen en streamen zonder dat het systeem het gelijk heel zwaar krijgt, dus gamen 1080p en streamen met OBS 720p, games die ik doe zijn PUBG, overwatch, wow, wellicht destiny 2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Benq Zowie 2755, logitech G502 muis, corsair K63 keyboard.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zowieso i7 ivm het streamen, gpu twijfel ik tussen of een 1060 voldoende is of dat ik voor een 1070 moet gaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zozeer, zelf vaak MSI en asus gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Staat in de woonkamer dus zou wel willen dat bij NIET gamen het systeem stil is, dat de videokaart geluid maakt ontkom je denk ik niet aan?
Ga je overklokken?
Nee ik ben niet van plan te gaan overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb niet alles geselecteerd omdat ik zelf er niet aan uit kom een MOBO uit te kiezen, welke RAM het beste is en wat een stille koeler voor CPU en stille PSU is, er is zoveel keuze dat ik de bomen het bos niet meer zie, dit is wat ik zelf zo opgezocht heb qua GPU, CPU en SSD
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 315,- | € 315,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB | € 436,- | € 436,- |
| 1 | Intel 540s 2,5" 240GB | € 77,03 | € 77,03 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 828,03 | |