Ik ontvang graag advies over een nieuwe PC die ik wil bouwen. Ik heb zelf weinig kennis over dit soort dingen, dus hoor graag wat jullie mij adviseren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk werken via de pc. Ik ben meestal aan het werk op de pc (internet) en kijk ondertussen naar films. Graag de mogelijkheid om 3 monitors aan te sluiten. Mijn werk neemt meestal 3 schermen in beslag. De computer moet dit kunnen trekken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 600 tot 800 euro uitgeven. Mochten bepaalde onderdelen dusdanig veel verschil uitmaken,
wil ik daar wel wat extra voor betalen. Mocht dat niet het geval zijn en maakt het tussen 600 en 800 euro weinig verschil in prestatie, dan kies ik liever voor een pc van 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel deze setup: gallery: Coen-. Ik hoef niet per sé wat mee te nemen, maar als jullie mij dit aanraden, dan is dat geen probleem. Kast, toetsenbord en muis behoud ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau het liefst heel stil. Graag de mogelijkheid om (minimaal) 3 monitoren aan te sluiten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ontvang graag jullie aanbevelingen. Zoals gezegd is mijn budget 800 euro, maar het liefst zo veel mogelijk bang-voor-buck.
Ik heb zelf dit lijstje gevonden in een ander topic:
Ik hoor graag jullie aanbevelingen met betrekking tot dit lijstje, alvast bedankt voor jullie tijd!
Met vriendelijke groet,
Coen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk werken via de pc. Ik ben meestal aan het werk op de pc (internet) en kijk ondertussen naar films. Graag de mogelijkheid om 3 monitors aan te sluiten. Mijn werk neemt meestal 3 schermen in beslag. De computer moet dit kunnen trekken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 600 tot 800 euro uitgeven. Mochten bepaalde onderdelen dusdanig veel verschil uitmaken,
wil ik daar wel wat extra voor betalen. Mocht dat niet het geval zijn en maakt het tussen 600 en 800 euro weinig verschil in prestatie, dan kies ik liever voor een pc van 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel deze setup: gallery: Coen-. Ik hoef niet per sé wat mee te nemen, maar als jullie mij dit aanraden, dan is dat geen probleem. Kast, toetsenbord en muis behoud ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau het liefst heel stil. Graag de mogelijkheid om (minimaal) 3 monitoren aan te sluiten.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ontvang graag jullie aanbevelingen. Zoals gezegd is mijn budget 800 euro, maar het liefst zo veel mogelijk bang-voor-buck.
Ik heb zelf dit lijstje gevonden in een ander topic:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 159,05 | € 159,05 |
| 1 | ASRock AB350M-HDV | € 68,75 | € 68,75 |
| 1 | Palit GeForce GTX 1050 Ti 4GB Dual OC | € 162,99 | € 162,99 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 38,28 | € 38,28 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2666C16 | € 78,20 | € 78,20 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 85,99 | € 85,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 694,25 | |
Ik hoor graag jullie aanbevelingen met betrekking tot dit lijstje, alvast bedankt voor jullie tijd!
Met vriendelijke groet,
Coen
[ Voor 47% gewijzigd door Coen- op 31-08-2017 14:13 ]