• Herman Prosje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-06 20:41
GTX 1060
Ik ben op zoek naar een nieuwe Videokaart. Nou had ik eerst de gedachte een RX 580 aan te schaffen, maar die zijn mij op dit moment veel te duur. Boven dien is de RX 580 niet goed compatibel met de Steam controllen die ik veel gebruik omdat ik veel schouder probelemen heb. Bij een RX 580 zou ik voor MSI gaan, maar aan de Nvidia kant zou ik het niet weten. zelf zat ik te denken aan de EVGA GeForce GTX 1060 FTW+ Gaming ACX 3.06 GB. Deze heeft geen backplate, maar dat hoeft van mij ook niet zo zeer omdat ik toch een dichte kast heb. Asus Trix versie en MSI Twin Frozr vind ik op dit momnt te duur. Welke GTX 1060 zouden jullie mij aanbevelen

360 euro
De videokaart mag ongeveer 360 euro zijn.

Oude Computer
Op dit moment heb ik nog een oude computer met een AMD Phenom II 1090t BE. Voeding is 500 watt, 8GB DDR3 werkgeheuken, Asus moederbord M4A78LT-M (met één PCI-E 2.0), Coolermaster ELITE 372 kast met een videokaart inbouwlengte van max 315mm, ventilatie kast ongeveer 100 kub per uur.

Ik weet dat dit wel een bottleneck gaat geven, maat ik ga over een paar maanden toch een nieuwe pc bouwen met een AMD Ryzen R5 1600X vaar die dan fijn bij past.

Bij voorbaat dank,
Herman Prosje

Anoniem: 963889

Als je een Rx 580 wilt, waarom ga je dan niet voor een Aorus Rx 580 8gb. Deze kaart is beter in toekomstige games, meer vram en kost "maar" 289 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman Prosje
Leek mij ook wel en mooie kaart, maar dan zou ik toch zelf voor te XTR versie gaan.
Ik zie dat de prijs waarschijnlijk van Azerty hebt zien staan, en die hebben dit model al meer dan 2 maanden niet meer op voorraad gehad.
Dus zullen ze deze waarschijnlijk voorlopig ook niet meer binnen krijgen.
Als je naar de prijzen kijkt van andere winkels dan kloppen die prijzen van Azerty ook al lang niet meer.
Maar ik zal eens even contact opnemen met Azerty wanneer zij denken deze weer op voorraad te hebben.
Aan de andere kant als ik nu bestel heb ik hem wel voor die prijs, maar wanneer of als die bij hun binnenkomt is nog maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Herman Prosje schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:47:
Leek mij ook wel en mooie kaart, maar dan zou ik toch zelf voor te XTR versie gaan.
Ik zie dat de prijs waarschijnlijk van Azerty hebt zien staan, en die hebben dit model al meer dan 2 maanden niet meer op voorraad gehad.
Dus zullen ze deze waarschijnlijk voorlopig ook niet meer binnen krijgen.
Als je naar de prijzen kijkt van andere winkels dan kloppen die prijzen van Azerty ook al lang niet meer.
Maar ik zal eens even contact opnemen met Azerty wanneer zij denken deze weer op voorraad te hebben.
Aan de andere kant als ik nu bestel heb ik hem wel voor die prijs, maar wanneer of als die bij hun binnenkomt is nog maar de vraag.
Stond gisteren nog bij azerty op voorraad, was alleen te laat. Geen raboreader bij me, dus wilde het thuis bestellen. Helaas.

Dus laatste 2 maanden niet op voorraad... Of het moet een fout van azerty geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman Prosje
plaspvd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:52:
[...]

Stond gisteren nog bij azerty op voorraad, was alleen te laat. Geen raboreader bij me, dus wilde het thuis bestellen. Helaas.

Dus laatste 2 maanden niet op voorraad... Of het moet een fout van azerty geweest zijn.
Het zal wel een fout geweest zijn omdat het zo'n groot prijs verschil is met de andere winkels.
Ik weet dat ze met veel van hun producten vrij goedkoop zijn, maar dit verschil gewoon veel te groot.