Kunnen er 2 HDD's in én een M2 SSD op dezelfde moment? Ik wil een mini server maken met 2 HDD's voor server storage en dan een M2 SSD voor het main system op te zetten.
Vraag
Beste antwoord (via vczion op 07-10-2017 22:46)
Ik zie nog geen uiteindelijk antwoord? Just in case dus maar:
Ja, dat kan.
Ik draai hem hier met een samsung 960 evo en 2 normale ssd's... Gaat helemaal prima.
Ja, dat kan.
Ik draai hem hier met een samsung 960 evo en 2 normale ssd's... Gaat helemaal prima.
Alle reacties
Tja, zolang je moederbord over zowel een M2 slot als twee SATA aansluitingen beschikt kun je dat er in stoppen. Maar je vertelt niet welk systeem je hebt, welk moederbord, wat voor configuratie, wat je zelf al onderzocht hebt.
Begrijp je je eigen vraag wel?
Begrijp je je eigen vraag wel?
Ik weet een grap over UDP maar het kan dat hij niet overkomt.
Zit al een moederbord in (specificaties staan er duidelijk bij). Snap de verwarring niet. Is een doodsimpele vraag aan mensen die dit product hebben of dit al hebben geprobeerd.
Dat de aansluitingen er zijn wilt niet per se zeggen dat dit ook allemaal in de case past. Dat is mijn vraag.
Dat de aansluitingen er zijn wilt niet per se zeggen dat dit ook allemaal in de case past. Dat is mijn vraag.
Beste,
2x 2.5", M.2 30mm, M.2 80mm
je kunt 2 2,5 inch (s/h)dd's erin kwijt en 1 x M.2 SSD Slot (PCIe Gen3 x 4)
misschien moet je ook niet zo passief agressief reageren, het is een simpele vraag echter had je op de site van de fabrikant je antwoord al kunnen vinden.
2x 2.5", M.2 30mm, M.2 80mm
je kunt 2 2,5 inch (s/h)dd's erin kwijt en 1 x M.2 SSD Slot (PCIe Gen3 x 4)
misschien moet je ook niet zo passief agressief reageren, het is een simpele vraag echter had je op de site van de fabrikant je antwoord al kunnen vinden.
Snap de verwarring niet. staat gewoon in de specificaties en handleiding? Doodnormaal om dat even op te zoeken.vczion schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:04:
Zit al een moederbord in (specificaties staan er duidelijk bij). Snap de verwarring niet. Is een doodsimpele vraag aan mensen die dit product hebben of dit al hebben geprobeerd.

Let op: sommige chipsets schakelen 1 of meerdere SATA-poorten uit als je een M2-slot gebruikt voor een SSD.
Als je het dus zeker wil weten, lees 3x de handleiding en/of bel de fabrikant.
Als je het dus zeker wil weten, lees 3x de handleiding en/of bel de fabrikant.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Volgens mij kunnen een aantal budget moederborden niet alle HDD aansluiten als een M2 is aangesloten.
Verwijderd
Volgens de website. Dus let erop dat je een PCIe SSD hebt, niet een SATA SSD.- 1 x M.2 SSD Slot (Supports type 2280 M.2 PCIe Gen3 x4) SATA type M.2 module is not supported.
Sommige chipsets schakelen 1 of meerdere SATA-poorten uit als je een M2-slot gebruikt voor een SSDanalogworm schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:10:
[...]
Snap de verwarring niet. staat gewoon in de specificaties en handleiding? Doodnormaal om dat even op te zoeken.

Want ja in de handleiding had ik nog niet gekeken

Ik zie nog geen uiteindelijk antwoord? Just in case dus maar:
Ja, dat kan.
Ja, dat kan.
Pagina: 1