Ik heb een dilemma en hopelijk kunnen jullie me erbij helpen. Wij hebben net een nieuw huis die heeft op de begane grond en de eerste verdieping overal inbouw spots.
Totaal
Ik draai thuis Home Assistant en zou uiteraard graag alle verlichting ook daarmee willen kunnen beheren. Dus nu zat ik te denken om
9 x 47,5 = €427,50
-------------------------
totaal = €482,60
Ik denk dat dit goed zou kunnen werken, nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en me zou kunnen vertellen of ik nu iets mis en het niet gaat werken, of juist dat ik op de goede weg ben.
Wensen:
Totaal
- 30x GU10
- 5 x E27
- 9 x Jung 1254 UDE tastdimmers
Ik draai thuis Home Assistant en zou uiteraard graag alle verlichting ook daarmee willen kunnen beheren. Dus nu zat ik te denken om
- 9 x Jung pulsschakelaar
- 9 x Qubino dimmer
9 x 47,5 = €427,50
-------------------------
totaal = €482,60
Ik denk dat dit goed zou kunnen werken, nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en me zou kunnen vertellen of ik nu iets mis en het niet gaat werken, of juist dat ik op de goede weg ben.
Wensen:
- Dimmen
- Onthouden / default dimwaarde kunnen instellen, dus dat hij niet altijd op volledige sterkte start
- Beheerbaar via Home Assistant, in mijn geval: z-wave of MQTT
- Te bedienen via zowel de pulsdrukker als via Home Assistant (liefst ook als Home Assistant niet werkt)