Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een oplossing voor het volgende: de multitask functie op mijn Samsung S6 Edge leidt na de laatste update (Android 7.0) een eigen leven. De openstaande apps worden zonder enige regelmaat of aanleiding plots weergegeven en weer gesloten. Soms blijft de multitask functie zich herhaaldelijk en snel openen en sluiten. Nog 'lachwekkender' wordt het als het systeem soms geheel eigenhandig door de lijst met openstaande apps scrolt en dan soms ook een willekeurige app opent.

Opvallende bijkomstigheid is dat de spatiebalk van mijn toetsenbord (en mogelijk ook andere buttons onderin het scherm van willekeurige apps) minder goed reageert. Net of zit er een soort van onzichtbare (digitale) laag over de onderkant van mijn toestel.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik: Android 7.0 op Samsung Galaxy S6 Edge.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: cache legen middels het alternatieve opstartmenu. Leek even goed uit te pakken, maar al snel stak hetzelfde probleem weer de kop op. Kans is natuurlijk aanwezig dat dit probleem versleuteld zit in een bepaalde app. Maar ja, welke? Hoe kom je daar achter en hoe los je dit op? Liefst zonder direct terug te gaan naar fabrieksinstellingen.
...

Beste antwoord (via rens-br op 19-12-2017 13:25)

Verwijderd

Ik heb het eindelijk opgelost!!! :)
Download de app: All in one gestures. _/-\o_
Bij hard keys zet je bij recent apps een vinkje en selecteer je: NO ACTION (je schakelt de button linksonder dan uit)
Bij swipe heb ik nu bij Edges left area aangevinkt en daar Recent apps geselecteerd.
Eindelijk ben ik na al die jaren verlost van dit vreselijke probleem. Ik had er soms maanden geen last van en soms kon ik dagen amper mijn telefoon gebruiken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het eindelijk opgelost!!! :)
Download de app: All in one gestures. _/-\o_
Bij hard keys zet je bij recent apps een vinkje en selecteer je: NO ACTION (je schakelt de button linksonder dan uit)
Bij swipe heb ik nu bij Edges left area aangevinkt en daar Recent apps geselecteerd.
Eindelijk ben ik na al die jaren verlost van dit vreselijke probleem. Ik had er soms maanden geen last van en soms kon ik dagen amper mijn telefoon gebruiken.