Sinds vorige week is mijn pc op sterven na dood. Ik heb geen idee wat er is gebeurt... de eerste symptomen waren dat de pc vast liep op de raarste en meest onverwachte momenten. Na te hebben geprobeerd de hd helemaal te formateren en fdisken (/mbr), bleven de problemen, alleen nu zijn ze anders. Telkens bij het opstarten (alleen een kaal geinstalleerd windows 98se systeem) komen de meldingen dat er een fout is opgetreden met toegang krijgen tot het systeem register. Ik heb zelf al allerlei onderdelen van mijn pc getest. hd, intern geheugen, videokaart, alle andere kaarten er uit gehaald. ik heb er een andere cpu (identieke) in mijn systeem gezet, maakt niets uit. het ligt ook niet aan een te hoge temperatuur....
als er iemand is die enig idee heeft wat er mis zou kunnen zijn, ajb laat het me weten. ik zit momenteel met de handen in het haar.
mijn pc bestaat uit het volgende: amd 1.2, asus a7v133, 512 intern, maxtor hd 32 gig, video asus geforce 2 gts 32mb, sb live, creative dvd.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
als er iemand is die enig idee heeft wat er mis zou kunnen zijn, ajb laat het me weten. ik zit momenteel met de handen in het haar.
mijn pc bestaat uit het volgende: amd 1.2, asus a7v133, 512 intern, maxtor hd 32 gig, video asus geforce 2 gts 32mb, sb live, creative dvd.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!