Wat is er nou leuk aan multiplay in Delta Force?

Pagina: 1
Acties:

• warnas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

warnas

Ja, dé...

Topicstarter
Ik speelde net weer een rondje Delfa Force II op zo'n gezamenlijke server. Kan iemand me uitleggen, en dat bedoel ik serieus, wat daar nou LEUK aan is? Er lopen vijftig mensen met machinegeweren rond te rennen. Ga dan Quake spelen! (En wat is er leuk aan multiplayer Quake? Ik krijg er gillende koppijn van. Het lijkt wel een troep gewapende slingerapen.)

Ik wil geen oorlog beginnen >:) maar hoor graag tips over spellen (of servers) waar een potje multiplay geen circusact met machinegeweren is maar bijvoorbeeld rustig snipen of kalm een fortje verdedigen met teammates.

En Red Alert ken ik al :)

Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.

Verwijderd

Speel dan attack & defend in DF 2/LW en ga in de defense team. Ga je ook gewoon rustig snipen vanuit een torentje ofzo... Dat die andere als een gek op je af komen.. tja.. wat doe je daaraan... ff vagen "ppl would you stop rushing plz.. I wanna play this game relaxed".. mkay.. doe maar.. als ze gaan luisteren.... Afbeeldingslocatie: http://www.kzn.f2s.com/smilies/worshippy.gif

Verwijderd

Ik kan me daar ook wel in vinden. Het wordt onrealistisch. Er zou zoiets in games gestopt moeten worden dat je als je af bent een minuut of 5 niet meer mee mag doen!

Verwijderd

delta foce 2 is gewoon een verotte game!

deltaforce lw is wel vet (online dan)
ik speelde het best veel maar heb er nu niet zoveel tijd meer voor!

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 07:56 schreef Ro2 het volgende:
Ik kan me daar ook wel in vinden. Het wordt onrealistisch. Er zou zoiets in games gestopt moeten worden dat je als je af bent een minuut of 5 niet meer mee mag doen!
klinkt als CS ;)