Mijn vraag
Ik heb 200 unieke a5 formulieren waarvan de volgorde dient behouden te blijven.
Deze wil ik op a4 printen (100 vellen).
Omdat dit scenario wel vaker voorkomt zou het handig zijn als ik een pdf kan genereren die de pagina's ordent (of rechtstreeks print) op volgende manier:
Vel 1: Links: pagina 1, rechts: pagina 101
Vel 2: Links: pagina 2, rechts: pagina 102
...
Als ik dan de stapel A4 papier in het midden laat snijden, hoef ik enkel beide stapeltjes op elkaar te leggen (linkerstapel op de rechterstapel) om de volgorde te bewaren.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Adobe Creative Cloud.
Laser printer.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Booklet printing, multiple sheets, adobe support.
Bovenstaande zijn ingebouwde printwijzen in Acrobat Pro, jammer genoeg zijn deze niet wat ik zoek. Ook de helpdesk bij Adobe kon mij niet helpen. Verder is het niet zo eenvoudig om dit probleem in een zoekquery te gieten
.
Wie kan mij helpen, kan dit met behulp van een scriptje of andere specifieke software?
Ik heb 200 unieke a5 formulieren waarvan de volgorde dient behouden te blijven.
Deze wil ik op a4 printen (100 vellen).
Omdat dit scenario wel vaker voorkomt zou het handig zijn als ik een pdf kan genereren die de pagina's ordent (of rechtstreeks print) op volgende manier:
Vel 1: Links: pagina 1, rechts: pagina 101
Vel 2: Links: pagina 2, rechts: pagina 102
...
Als ik dan de stapel A4 papier in het midden laat snijden, hoef ik enkel beide stapeltjes op elkaar te leggen (linkerstapel op de rechterstapel) om de volgorde te bewaren.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Adobe Creative Cloud.
Laser printer.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Booklet printing, multiple sheets, adobe support.
Bovenstaande zijn ingebouwde printwijzen in Acrobat Pro, jammer genoeg zijn deze niet wat ik zoek. Ook de helpdesk bij Adobe kon mij niet helpen. Verder is het niet zo eenvoudig om dit probleem in een zoekquery te gieten
Wie kan mij helpen, kan dit met behulp van een scriptje of andere specifieke software?