Hallo, ik heb vanmiddag een nieuwe router van Ziggo geïnstalleerd en sinds de minuut dat mijn telefoon (Samsung S7 edge) met het nieuwe netwerk verbonden is doet hij heel raar. De telefoon start steeds opnieuw op, dan gaat het weer een tijdje goed maar nu is het weer zo erg dat ik er niks meer mee kan en ik hem maar heb uitgezet. Als ik in het notificaties menu mijn WiFi wil uitzetten gaat hij gewoon weer aan en als ik in instellingen WiFi uit wil zetten duurt het zo lang dat hij zich alweer opnieuw heeft opgestart voor ik uberhaupt bij de WiFi instellingen zit. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem!
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 31-08-2017 21:44)
Bedankt voor alle reacties! Ik heb het probleem kunnen vinden en het had niet met de router te maken het was gewoon puur toeval dat ik toen weer Nova launcher op mijn telefoon had gezet, deze heb ik verwijderd en het probleem is verholpen!
Alle reacties
In de kleine minuut dat mijn telefoon het deed kwam er ook steeds geen toetsenbord als ik op een tekstveld klikte.
Het is me nu gelukt de wifi uit te zetten en hij is al een poosje niet meer opnieuw opgestart
Het is me nu gelukt de wifi uit te zetten en hij is al een poosje niet meer opnieuw opgestart
Ik denk dat het niks met elkaar te maken heeft. Hoe kan een mobiele telefoon nou opnieuw opstarten en andere problemen krijgen door een ander WiFi signaal? Ik vermoed dat die telefoon een probleem heeft wat los staat van een nieuwe router.
Even voor je gezocht:
http://communityforums.ro...-other-Issues/td-p/376029
https://thedroidguy.com/2...n-its-own-when-wifi-is-on
Even voor je gezocht:
http://communityforums.ro...-other-Issues/td-p/376029
https://thedroidguy.com/2...n-its-own-when-wifi-is-on
[ Voor 39% gewijzigd door sypie op 31-08-2017 08:02 ]
Ik verwacht ook dat dit louter toeval is. Heb je dit probleem ook op andere wifi netwerken?
een simpele methode is de oude terugzetten. (en de nieuwe helemaal uit)
is je probleem dan over ? zet je nieuwe terug. is het probleem dan terug ? dan wordt het verdacht.
maar dan nog zal het eerder een instelling iets zijn dan een hardware issue
is je probleem dan over ? zet je nieuwe terug. is het probleem dan terug ? dan wordt het verdacht.
maar dan nog zal het eerder een instelling iets zijn dan een hardware issue
[ Voor 19% gewijzigd door Fish op 31-08-2017 08:15 ]
zet UPNP is uit op je nieuwe router mocht dat aanstaan
Het lijkt niet onbekend trouwens zoals hier vermeld maar ik kan niet vindne of het over bepaalde WiFi-netwerken gaat, bepaalde encryptie of whatever.
@Mvkp26 heb je Samsung hier al over gesproken. Neem aan dat als anderen het ook al hebben gemeld, dat Samsung mogelijk een oplossing / omweg heeft?
@Mvkp26 heb je Samsung hier al over gesproken. Neem aan dat als anderen het ook al hebben gemeld, dat Samsung mogelijk een oplossing / omweg heeft?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Oude router even terugzetten inderdaad om uit te sluiten of 't inderdaad met wifi te maken heeft. Je kan ook het wifi deel van je nieuwe router uitzetten, of gewoon even de straat inlopen waar je geen bereik meer hebt van je router. Daar zou de telefoon 't dan gewoon weer moeten doen als 't probleem inderdaad gerelateerd is aan je nieuwe router/wifi combinatie...
Ik ga zo eerst proberen even bij mijn opa een uurtje op de wifi te zitten. Dan zal ik Samsung wel even berichten want zo te zien komt het inderdaad wel vaker voor.
Upnp uitzetten hielp jammergenoeg niet.
Upnp uitzetten hielp jammergenoeg niet.
Nog nooit van gehoord. Installeer vaak zat een Connectbox voor kennissen en vrienden en mijn S7 Edge heeft er helemaal geen moeite mee. Draait wel een Costum ROM..
[ Voor 16% gewijzigd door iVoidstep op 31-08-2017 20:23 . Reden: typefout gecorrigeerd ]
Bedankt voor alle reacties! Ik heb het probleem kunnen vinden en het had niet met de router te maken het was gewoon puur toeval dat ik toen weer Nova launcher op mijn telefoon had gezet, deze heb ik verwijderd en het probleem is verholpen!
Pagina: 1