Mijn vraag:
Ik heb de meeste specificaties overgenomen uit het draadje BBG September High end Gaming PC.
Heb meer dan 1 vraag
Ik heb de Graka verlaagd van MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X naar MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G. Nu lijkt me dat voor mijn gebruik geen probleem.
Vraag 1: Interne geheugen lijkt me nu zeker overkill. Welke moet ik er dan in doen?
Vraag 2: Ben bang dat ik van de monitor spijt ga krijgen. Kan ik niet beter voor de Asug ROG 34" gaan? Of is dat weer overkill?
Vraag 3: Gaat de M2 een merkbare snelheids verschil opleveren t.o.v. de Samsung 850 EVO 500GB?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Office pakket. Werk normaal op 2 schermen maar wil de 34" om nu op 1 monitor meerder excel sheet/word documenten enzo open te hebben. Hardware .. alles wordt nieuw.
Daarnaast Games als Diablo 3 en FPS.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
De BBG thread dus voor Sep High end game systeem.
Denk dus om morgen onderstaande configuratie te bestellen.
Alvast merci.
MJ
AMD Ryzen 7 1700X Boxed zonder koeler
MSI B350 Gaming Pro Carbon
MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G
Seagate Barracuda, 2TB
Fractal Design Define C TG
Scythe Mugen 5 PCGH Edition
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16R
Corsair RM550x Zwart
Samsung 850 EVO 500GB
Dell Ultrasharp U3415W Zwart
...
Ik heb de meeste specificaties overgenomen uit het draadje BBG September High end Gaming PC.
Heb meer dan 1 vraag
Ik heb de Graka verlaagd van MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X naar MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G. Nu lijkt me dat voor mijn gebruik geen probleem.
Vraag 1: Interne geheugen lijkt me nu zeker overkill. Welke moet ik er dan in doen?
Vraag 2: Ben bang dat ik van de monitor spijt ga krijgen. Kan ik niet beter voor de Asug ROG 34" gaan? Of is dat weer overkill?
Vraag 3: Gaat de M2 een merkbare snelheids verschil opleveren t.o.v. de Samsung 850 EVO 500GB?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Office pakket. Werk normaal op 2 schermen maar wil de 34" om nu op 1 monitor meerder excel sheet/word documenten enzo open te hebben. Hardware .. alles wordt nieuw.
Daarnaast Games als Diablo 3 en FPS.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
De BBG thread dus voor Sep High end game systeem.
Denk dus om morgen onderstaande configuratie te bestellen.
Alvast merci.
MJ
AMD Ryzen 7 1700X Boxed zonder koeler
MSI B350 Gaming Pro Carbon
MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G
Seagate Barracuda, 2TB
Fractal Design Define C TG
Scythe Mugen 5 PCGH Edition
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16R
Corsair RM550x Zwart
Samsung 850 EVO 500GB
Dell Ultrasharp U3415W Zwart