Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Work station die ook als game pc fungeert.

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

• MMMJJJ
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-08-2017
Vraagje .. sta op het punt onderstaand te bestellen.

Komt uit draadje van BBG voor september.

Als ik qua grafische kaart stapje terug doe naar de MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G en dat draai op de Dell Ultrasharp U3415W Zwart ga ik dan niet beetje overkill op de rest?

Alvast merci.

MJ

AMD Ryzen 7 1700X Boxed zonder koeler

MSI B350 Gaming Pro Carbon

MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X

Seagate Barracuda, 2TB

Fractal Design Define C TG

Scythe Mugen 5 PCGH Edition

Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16R

Corsair RM550x Zwart

Samsung 850 EVO 500GB

Dell Ultrasharp U3415W Zwart

Razer Deathadder Elite -

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

MMMJJJ schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:39:
Vraagje .. sta op het punt onderstaand te bestellen.

Komt uit draadje van BBG voor september.

Als ik qua grafische kaart stapje terug doe naar de MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G en dat draai op de Dell Ultrasharp U3415W Zwart ga ik dan niet beetje overkill op de rest?

Alvast merci.
Ten eerste ¨Workstation¨ is 1 wordt en niet ¨work stion¨

On point: Als ik jouw was zou ik tog een iets betere koeler* nemen, en die 1080TI is zeker genoeg voor nu en zeker geen overkill voor die reseltie.

En wat voor Workstation applicaties ga je gebruiken want dat mis ik een betje?

*met namen een stilleven misschien iets van Be Quiet! of noctua. of mischien een all in one waterkoeler ik zou B.V voor een pricewatch: be quiet! Dark Rock Advanced C1 gaan allen heeft deze nog geen AM4 mounting :X (Zouw zoo mooi zijn met je moederbord)

[ Voor 29% gewijzigd door Sweatleek op 30-08-2017 18:51 ]

confused reality

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Sweatleek schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:48:
[...]

Ten eerste ¨Workstation¨ is 1 wordt en niet ¨work stion¨
Om iemand nou te wijzen op één spelfout met een post die stikt van de spelfouten lijkt me niet de juiste weg :X... Ik tel er in in jouw post zo al een stuk of 15(!).

[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 30-08-2017 18:58 ]

Dit topic is gesloten.