Vraag

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11 14:57
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een wearable waar ik niet alleen de tijd kan bekijken, maar ook bijv. noflicaties kan bekijken en hardslag kan bekijken. Hij kan wel tegen een regenbui aankunnen. Beetje zoals de oude Sony Watch 3. Budget kan ik moeilijk bepalen, omdat ik bijna nooit sport.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn Galaxy Note 3 (Android 5.0)
Whatsapp
Snapchat
Facebook
Twitter

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb al beetje door de prijswatch gesnufft:
#ProductPrijsSubtotaal
1Xiaomi Mi Band 2€ 32,50€ 32,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 32,50

Review QNAP TS-230 NAS

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Dus je hebt er een gevonden die je wat lijkt, wat houd je tegen deze te kopen?

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11 14:57
swhnld schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:59:
Dus je hebt er een gevonden die je wat lijkt, wat houd je tegen deze te kopen?
Misschien zijn er beter wearables of met een schermpje als de sony watch band. Maar voor de sony watch band 3 te kopen voor €190 vind ik net effe te duur

Review QNAP TS-230 NAS

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Dutchredgaming ik heb de Mi Band 2 en het ding is prima voor wat basis dingen. Maar door het kleine scherm is het niet handig om er uitgebreid notificaties op te gaan lezen.

Standaard krijg je ook een tril + notificatie icoon zonder tekst, met Google Play: Tools & Mi Band kun je dit wel aanpassen en krijg je tril + notificatie icoon + contactnaam + tekst. Echter kan de Mi Band 2 maar 16 karakters tegelijkertijd weergeven en krijg blijft je telefoon daardoor trillen. Verder is het ook niet mogelijk om je notificaties terug te halen, heb je deze dus niet gezien dan moet je vervolgens op je telefoon kijken.

Verder werkt de hartslagmeter wel prima, al hangt het er een beetje af per persoon. Voor mijn doeleinde voldoet het ding in ieder geval prima, maar het is wel iets om rekening mee te houden.

Als laatste mocht je het ding overwegen zou ik hem wel uit China laten komen. De Band is best vaak in de aanbieding voor 11 / 12 euro. Aanbiedingen lopen meestal bij Banggood of Gearbest.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35
Ik had het probleem dat ik bepaalde notificaties niet uit kon zetten.
Groepswhatsappberichtennotificaties (scrabble) heb ik op m'n telefoon uitstaan, maar komen alsnog binnen met een trilsignaal op het horloge. Wellicht dat het aan Android ligt, maar met een Iphone ging dit wel goed.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Ora et Labora dat heb ik inderdaad ook via Tools & Mi Band, of dit bij de normale app ook zo is weet ik niet.
Pagina: 1