Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat je er bij bent vergeten te melden wat voor inzet je zelf hebt getoond alvorens dit probleem te melden.PatrickC schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:09:
Dit heeft eerst prima gewerkt. Wat zou er mis kunnen zijn?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Chromecast audio opnieuw opgestart (ook van de stroom afgehaald). iPhone/iPad opnieuw gestart. Support pagina's van Google nagezocht. Allemaal zonder resultaat.Slavy schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:11:
[...]
Dat je er bij bent vergeten te melden wat voor inzet je zelf hebt getoond alvorens dit probleem te melden.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 18% gewijzigd door PatrickC op 30-08-2017 16:24 ]
Ik ben bij lange na niet de enige met deze problemen en Spotify heeft aangegeven dat ze druk bezig zijn dit op te lossen en ondertussen komen er alleen maar meer problemen bij.
Heb geen ervaring in combinatie met IOS maar ook daarvan heb ik dergelijke problemen voorbij zien komen.
Kijk eens op het forum van Spotify of neem rechtsreeks contact op met Spotify.
Voor wat ik zo snel heb kunnen vinden is dat er als ik het goed heb mDNS gebruikt wordt en dat Chromecast devices niet goed overweg kunnen met 2 of meer AP's met dezelfde SSID.
Interessant... ik zal eens proberen om de Wifi Versterker een andere SSID te geven. Het lijkt er op dat meer apps niet goed werken door meer AP's met dezelfde SSID. In de Ziggo Go app werkt namelijk de streaming video bijna nooit en als ik de Wifi versterker dan uitschakel en de wifi verbinding rechtstreeks met het modem verloopt, werkt het ineens wel. Maar Netflix en NPO werken probleemloos als de Wifi verrsterker is ingeschakeld.toxict schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:59:
Voor wat ik zo snel heb kunnen vinden is dat er als ik het goed heb mDNS gebruikt wordt en dat Chromecast devices niet goed overweg kunnen met 2 of meer AP's met dezelfde SSID.
In mijn zoektocht naar een oplossing voor het probleem, ben ik die posts op het Spotify forum ook tegengekomen. Maar ik vraag me af of het een Spotify probleem is. Ik heb gisteren ook even de TuneIn Radio app gebruikt, en ook daar werkt het pauzeren van de audiostream niet. Ook nadat ik de wifi verbinding op de Chromecast Audio opnieuw had ingesteld (je moet wat proberen...).Servpage schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 19:31:
Spotify is niet goed bezig volgens mij, ben al meer dan twee maanden bezig om problemen tussen de android app en chromecast 1e gen opgelost te krijgen, het begon met een pauze/gat van 7 sec tussen de nummers en later zijn er problemen met de chromecast audio bijgekomen eerst is het niet meer mogelijk om de volume te regelen en na een poosje is de hele verbinding tussen de app en chromecast verdwenen.
Ik ben bij lange na niet de enige met deze problemen en Spotify heeft aangegeven dat ze druk bezig zijn dit op te lossen en ondertussen komen er alleen maar meer problemen bij.
Heb geen ervaring in combinatie met IOS maar ook daarvan heb ik dergelijke problemen voorbij zien komen.
Kijk eens op het forum van Spotify of neem rechtsreeks contact op met Spotify.
De chromecast audio maken verbinding via verschillende AP's, uiteraard wel binnen het zelfde netwerk met verschillende SSID, spelen volledig synchroon af.
Alles hier heeft een reset gehad en heb zelfs via het acces point van mijn mobiel geprobeerd ook dat gaf geen verschil.
Heb hier nog een android toestel liggen met een meer als twee maanden oude versie van de Spotify app en deze verliest de controls met chromecast niet, wat voor mij aangeeft dat er bij de latere versie van de app wat fout gaat.
Dus... met of zonder Wifi versterker... het resultaat/probleem is hetzelfde. Een paar weken terug werkte die nog allemaal. Geen idee wat dit probleem nu veroorzaakt.
Ik heb alles al een keertje opnieuw opgestart (Chromecast Audio, iPhone en FRITZ!Box).
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 01-09-2017 13:17 ]
Heb hier net ook even gekeken en inderdaad nu helemaal geen geluid meer, was al twee maanden aan het mailen met de technische mensen van Spotify dus deze kan er achteraan.PatrickC schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:35:
En weer een nieuw probleem, nu vanuit Spotify naar een Chromecast v1. Alles lijkt te werken, maar ik krijg geen geluid. Een factory reset van de Chromecast lost het in dit geval niet op. Maar.... ik ben niet de enige die dit probleem heeft: https://community.spotify...02/thread-id/25051/page/3
Heb door dit alles afgelopen maand niet hoeven betalen dus ze erkennen het probleem wel en zeggen dat ze druk doende zijn om het op te lossen.