Toon posts:

MSI K7T Turbo raid + Duron, een diesel??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, waar slaat dat nou weer op, nou op het volgende.
Ik heb dus een MSI K7T Turbo R en een D800@980, als ik dit systeem, als ie koud is (enkele uren uit gestaan) aan zet, boot ie niet :( dan laat ik hem ongeboot circa 1 minuut draaien (blank screen) geef vervolgens een ahrde reset en voila dan start het systeem op :? Vervolgens is het systeem volledig stabiel, dit probleem doet zich dus voor op alles boven de 900 MHZ. Ik heb de nieuwste bios 2.8 en draai, of 7x140 of 7.5x133, alles op 100 geeft hetzelfde trekje. Herkent misschien iemand dit probleem en heeft er misschien ook iemand een goede oplossing. :)

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

Yep same here

maar dan alleen niet altijd, maar soms. En veel langer uit 10 uur ofzo.

Maar als je bij mij reset drukt doet ie het meteen, ook boven de 900: 133x7

geen idee hoe je dit kunt oplossen

Click hier niet

Verwijderd

Misschien is dat het probleem met die fout in de KT133A Northbridge, ik zou even het serienummer van je Northbridge opzoeken en als het de foute is RMA gaan doen.

Verwijderd

zet de I/O spanning wat hoger...

Verwijderd

Yep..gewoon ff core spanning tikkie omhoog...

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Dat probleem had ik ook toen ik me Duron 800 op 950 had lopen. Start na ongeveer 2 weken niet meer op (de 2e keer duurde het maar 5 dagen). Dat kwam omdat de potlootstreepjes die ik had gezet om me duron te unlocken als het ware "wegsmolten" en ik ze weer opnieuw moest zetten.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Over die bugfixes, zit deze al in de nieuwe via 4in1 1.32 driver?

Verwijderd

ja...en ook in de bios versie vanaf 2.7 van MSI (of al vanaf 2.6 :? ) ennieweejs.....ik heb nog nergens last van gehad :)
Pagina: 1