Toeterende Iiyama VM pro 450

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 18:08

Hastur

I stink, therefore I am

Topicstarter
Hallo Tweakers,

het is alweer een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst gepost heb, wand sinds ik Asherons Call speel, heb ik eigenlijk nergens ander meer tijd voor. Maar terzaken. Ik mag me sinds kort scharen aan de zijden van gelukkige bezitters van deze Iiyama. Hij werkt perfect en zelfs de fabrieks instellingen waren niet al te belabberd. Alleen als ik em aan zet, klinkt er daarna van achter uit een harde toeter. Is dit normaal of moet ik me zorgen gaan maken?

Groetjes,

Hastur.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:22
Is normaal, mijn Iiyama doet het ook :(

Verwijderd

Ik heb zelf een Vision Master 400, maaruh...toeter???

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:10

Dark

who tweaked the light?

Je bedoelt het brommende geluid dat het degaussen geeft? da's normaal, als je via het onscreen menu degauss drukt (magneetje) krijg je dat ook, bovendien schudt het hele beeld dan, ook normaal.

Verwijderd

Mijn Iiyama 22" doet dat ook. Het is het demagnetizeren van de buis.

Ik schrok mij de eerste keer echt te pletter maar na een belletje naar de importeur ben ik gerust: dit hoort gewoon zo (op de grotere nieuwere Iiyama's).

• Hastur
  • Laatst online: 26-06 18:08

Hastur

I stink, therefore I am

Topicstarter
Dank jullie wel. Ik had Iiyama ook al een meeltje gestuurd en die stelde me ook al gerust dat het normaal was. En Dark, en als het nou alleen een licht brommend geluid was, maar het is als of er een misthoorn afgaat. Ik moet dan ook niet mŽn kat op schoot hebben liggen als ik em aanzet. Want die schrikt zich dan het leplazerus en sprint er vandoor (na zijn nagels even vol in mijn bovenbenen te hebben gezet). :)

• MUSTIS
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

lol, tis inderdaad een vrij harde brom. vooral op de 22" versie

went vanzelf, maar je moet inderdaad geen huisdieren in de buurt hebben want die worden ook gedegaussd

toet toet

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Mijn Vision Master 400 geeft een bescheiden klikje :)

Maareh, als dat het enige nadeel van die 22" Iiyama is zou het mij niet tegenhouden 'm te kopen...lijkt me een prachtmonitor!
Pagina: 1