In het boekje van het mobo staat de pin configuratie van de ct 5agm2 van chaintech, ik gebruik hetzelfde mobo
Zoek ff naar de site van chaintech en dan de afdeling europa/nederland, ze zitten in Waddinxveen, maar dan niet onder de naam chaintech, maar goed, igg als je naar hun mailt dan kun je die kit daar bestellen voor ca 2 a 3 tientjes, bij mij zit een pc shop vlakbij (discovery computers ) die er nog eentje had liggen, ze zouden die kits nog opnieuw bestellen (alphen a/d rijn) dus ze zijn nog gewoon te koop, dan kosten ze ca f 50.- , maar ik hoor hier dat je dus gewoon bij conrad zo`n stekker met 2 usb connectoren kan bestellen, ik heb nog een FIC bordje waar USB op zit, net zoals bij chaintech, dus dat bordje kan ik met zo`n stekkertje ook USB werkend maken ???
Dat zou wel helemaal super zijn
Piet piet, of ff zoeken naar het mail adres van chaintech nederland (ik heb het niet meer

) of een paar pc shops meelen met de vraag of ze dat zetje van chaintech nog hebben op
www.discomp.nl of zo , dat is die winkel in alphen a/d rijn waar ik dat setje vandaan heb, werkt trouwens perfect !!!!
greetzzz