Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:53
Mijn moeder van 72 wordt binnenkort geopereerd en moet 6 weken alleen thuiszitten. Nu wil ik graag een mediaplayer voor haar kopen. Ze heeft een iPhone en iPad, hier is ze ok (6 op schaal van 10) handig mee.

Ik zoek een?
Een mediaplayer specifiek om Netflix mee te gaan kijken.

Wat is je budget?
Max 200,- Euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijkste is dat ze eenvoudig Netflix ermee kan kijken. TV aan, mediaplayer aan en beginnen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ken een aantal mediaplayers. Maar ik ben vooral benieuwd of mensen suggestie hebben voor mediaplayers die eenvoudig zijn. Is Apple TV het slimst om te kopen omdat ze al gewend is aan iOS?

Ik hoor graag van mensen of ze een suggestie hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:28

Sjaak_Afhaak

Bleh!

chromecast. een kind kan de was doen. kost je bovendien maar een tientje of 4.

[ Voor 35% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 30-08-2017 13:16 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guusjee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-10 19:10

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Heb je al aan een Chromecast gedacht?

[ Voor 14% gewijzigd door Guusjee op 30-08-2017 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 12:21

CeesKees

I rest my Kees

Gezien jouw iOS opmerking zou ik voor een AppleTV gaan.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

appletv

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
Ja zeker aan Chromecast gedacht maar dan heeft ze geen afstandbediening. Ik denk dat voor haar leeftijd ze graag geen telefoon in de hand wil hebben om Netflix te kijken op de TV maar gewoon een simpele remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

tv met netflix kopen. dia android/linux kastjes willen wel eens verwarrend zijn

[ Voor 59% gewijzigd door Fish op 30-08-2017 13:49 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
Nieuwe TV is weer buiten het budget. Maar zijn er meer mensen hier die een Apple TV zonder problemen uitgelegd krijgen aan oudere mensen? Anders is dat met afstandsbediening wel de makkelijkste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Is het geen optie Netflix op de iPad te kijken? Niet iedereen vind dat fijn (mijn moeder bijv.) maar misschien vindt jouw moeder het wel handig?
Anders kan een slimme Bluray-speler ook nog een optie zijn. Is ook redelijk eenvoudig te bedienen.

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is de mediaspeler primair en alleen voor Netflix, of komt er mettertijd ook Kodi op te staan?

Als ze al aan iOS gewend is, kan je voor Apple TV 4 gaan.
Als Android ook een optie is zou je een WeTek Hub kunnen kiezen. Deze heeft ook ondersteuning voor Full HD Netflix zover ik weet.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
Dinmi schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:05:
Is het geen optie Netflix op de iPad te kijken? Niet iedereen vind dat fijn (mijn moeder bijv.) maar misschien vindt jouw moeder het wel handig?
Anders kan een slimme Bluray-speler ook nog een optie zijn. Is ook redelijk eenvoudig te bedienen.
Al geprobeerd maar te klein scherm helaas.
Jorgen schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:18:
Is de mediaspeler primair en alleen voor Netflix, of komt er mettertijd ook Kodi op te staan?

Als ze al aan iOS gewend is, kan je voor Apple TV 4 gaan.
Als Android ook een optie is zou je een WeTek Hub kunnen kiezen. Deze heeft ook ondersteuning voor Full HD Netflix zover ik weet.
Ik leer haar natuurlijk graag dingen zodat ze meer kan met Kodi, maar dat gaat me niet lukken. Ik ga eens kijken wat de WeTek Hub voor haar kan doen, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:02
appleTV. punt. ik heb zelf ook een chromecast gehad, en dit is - ondanks alle fantastische tweaker reviews - een onding om mee te werken. Het gebruiksgemak is teleurstellend, de bediening hapert, tv, ab en chromecast moeten in de juiste volgorde aangezet worden om überhaupt te functioneren. Mijn jonge kids en vrouw konden er niet mee werken, en dat zegt dus genoeg over de bruikbaarheid. Vervolgens een AppleTV aangeschaft, en zelfs de jongste van drie kon er meteen feilloos mee om gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door 107mb op 02-09-2017 13:18 ]

Pagina: 1