Betaald krijgen voor verlenen van zakelijke TV schermen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05
Beste,
Ik weet even nergens de vraag te plaatsen, dus vandaar in dit topic.
Ik heb echter ook geen idee of het al bestaat.

Ik heb in mijn zaak paar TV schermen hangen waar ik mijn aanbiedingen en nieuwe producten op laat schijnen. Echter ben ik nu erachter dat te veel verschillende aanbiedingen en nieuwe producten, ook niet goed doet. Mensen zijn snel uitgekeken op de schermen en kijken er niet meer naar.

Waar ik op zoek naar ben ik andere soort reclame wat in mijn branche (kinderrecreatie) speelt. Nu krijg ik regelmatig aanvragen van bezoekers of zij ook hun reclame op mogen plaatsen tegen kosten, maar ik heb geen zin om dit allemaal administratief of dergelijk aan te pakken.
Ik ben op zoek naar een bedrijf die dit combineert, zodat ik een software pakket krijg en daarop mijn acties af en toe laat zien en ondertussen reclame van anderen (die ik goedkeur).

Als tegenprestatie wil ik of gratis gebruik maken van de software OF betaald krijgen van de advertenties.

Iemand een idee of zoiets al bestaat?

Gr
Kx22

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Dit is geen topic voor TL. Het past beter bij Internet Marketing.

Ik heb weleens dit soort schermen bij supermarkten gezien, waarbij regionale partijen reclame maakten. Ik heb alleen geen idee meer wie dat was.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnoustie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-10 18:30
Hier in de buurt doet de Jumbo dat inderdaad, maar volgens mij zijn dat allemaal "maatschappelijk betrokken" partijen en instanties die daar op staan. Niveau lokale inloopochtend bekend maken. Ga er niet vanuit dat ze hiervoor betaald krijgen, maar wie weet heb ik het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Er kan natuurlijk software voor ontwikkeld worden, ligt eraan hoe de televisie op dit moment werkt, maar als je er een web-app achter kunt hangen, dan zou je ook een "Slideshow" list kunnen maken met weer te geven afbeeldingen die je van te voren hebt geprept bijvoorbeeld.

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:44
Heet wat je wil geen narrowcasting? Hier is veel (gratis) software voor te krijgen. Hier bijvoorbeeld een lijstje (waarvan ik niet zeker weet hoe actueel het is). Digital signage software is ook een relevante zoekterm.
Ik denk dat het niet uit kan om dit te laten beheren, alleen al vanwege het feit dat er zoveel gratis of betaalbare software beschikbaar is. Als je het zelf doet (hoeveel werk denk je eigenlijk dat het beheer kost?) kun je er nog een zakcent aan verdienen.

Edit: in het genoemde lijstje staat ook Chrome Sign Builder. Met deze Chrome app lijkt het beheer erg eenvoudig te zijn.
Alsnog geen rechtstreeks antwoord op je vraag, maar maakt de zin om het zelf te doen allicht groter..

[ Voor 22% gewijzigd door HenkDePoema op 30-08-2017 14:03 . Reden: Aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
https://www.screenly.io

Software met handige webinterface, draait op een raspberry pi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:44
Omdat de vraag mij wel aanspreekt, heb ik m'n Google-skills aangewend. Ik kwam hier uit, in theorie is dit volgens mij wat TS zoekt: http://splaire.com/koppel-je-scherm.
Het lijkt me wel van belang om dit nieuwsbericht op hun website erbij te lezen.

Deze partij biedt een soortgelijke dienst, zij het met eigen player (check halverwege de pagina onder het kopje Partner).

[ Voor 22% gewijzigd door HenkDePoema op 30-08-2017 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:29
Ik heb zelf bij een kleine bioscoop gewerkt waar we ook reclame toonden tussen de films door. Hiervoor gebruikten we gewoon simpel VLC omdat we soms filmpjes en soms plaatjes hadden. Van het plaatje gewoon een 5 sec filmpje maken en klaar :)

Heb je geen betaalde software voor nodig en is heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05
Dank je wel voor de antwoorden. Ik ga even naar de gratis alternatieven kijken, want zolang daar geen ongepaste reclame op staat, kan ik het ook wel gebruiken.

Momenteel gebruik ik het met een USB, probleem is dat ik met 3 schermen dus elke maand alle 3 moet aanpassen. Is niet zo heel veel werk, maar het kan allemaal makkelijker. Gezien de gratis programma's kom ik best al ver.
Pagina: 1