Toon posts:

Rondleiding Google in Mountain View?

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik vertrek vrijdag met mijn vriendin naar USA voor 3 weken, tussen 13 en 16 september ben ik in San Fransisco. Om bij de Google Campus een (korte) rondleiding te kunnen krijgen moet je iemand bij Google kennen.

Mijn vraag is dus, zijn er Tweakers die daar werken, en zo ja, is een kleine rondleiding een optie? :*)

Alvast bedankt,

Rick

Alle reacties

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:13:
Hallo!

Ik vertrek vrijdag met mijn vriendin naar USA voor 3 weken, tussen 13 en 16 september ben ik in San Fransisco. Om bij de Google Campus een (korte) rondleiding te kunnen krijgen moet je iemand bij Google kennen.

Mijn vraag is dus, zijn er Tweakers die daar werken, en zo ja, is een kleine rondleiding een optie? :*)

Alvast bedankt,

Rick
En in hoeverre ken je diegene als je net enkele minuten geleden een account hebt aangemaakt? ;)

Zonder gekheid. Het is nu 03:23u in San Francisco. Kans dat iemand je post ziet is dus praktisch nihil.
Daarnaast, waarom zou iemand zijn kostbare (werk)tijd opofferen om een wildvreemde een rondleiding te geven? Zou mij niets verbazen als ze gemiddeld 200 van dergelijke verzoeken per dag ontvangen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:13:
Hier is het forum niet voor bedoelt, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.