Mijn nieuw Systeem is ut wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:18
Hallo,

via een PC Prive project bij mijn pa op het werk krijg ik over enkele weken een nieuwe PC, het is een Toshiba dus eigenlijk niet zo geweldig interressant voor een tweaker.
Maar het is zo, zelf zou ik nooit OEM spul kopen maar ze het je aanbieden zeg je geen nee.

Dit zijn de spec.:
PIII 1Ghz.
256 Intern
32 Onboard Video(ben ff vergeten welke chipset)
40 GB intern
DVD/CD-RW Combi wat volgens de specificatie maximaal 8x aankan. Maar als dit echt zo is, is ut wel triest.
CD ROM drive
17" monitor
en voor de rest nix bijzonders, op de legale versie van Win2kPro dan na die erop zit :-) :-)

Grtz. Mark

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Verwijderd

Onboard video... moet je nooit veel van verwachten :( ...

En voor de rest wel goed.

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Jammer van die onboard video, een Geforce 2GTS oid was misschien een betere optie geweest. Verder wel een mooi systeempje!

[edit]Vo0 was me voor.. ;)

#

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 09:36
Idd die onboard video heb je niet veel aan zeker als je lekker wil kunnen werken met die DVD speler.
Waarom koop je trouwens niet gewoon een cd-writer en een DVD speler. Dan ben je denk ik veel goedkoper uit dan met zo'n rare DVD-CDRW combo want die zijn volgens mij nogal duur.

Verwijderd

precies en stel: je writer is kaputt (en dat gebeurt nogal vaak), dan ben je je DVD spielertje gelijk ook kwijt...

(of je houdt een half werkend device over, das ook zonde)

Ook jammer van die onboard maar verder nette specs!!!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

(jarig!)
Op zondag 08 juli 2001 22:24 schreef Vo0 het volgende:
Onboard video... moet je nooit veel van verwachten :( ...

En voor de rest wel goed.
Ja idd, kan vies tegenvallen die onboard video, kijk ff goed na wat het merk cq de chipset is en gooi er desnoods een gf2 in, dat loopt nog altijd heel goed, ik ben zelf nog steeds erg tevreden met mij gf1 DDR! :)

I love watercooling

• borgdaville
  • Laatst online: 16-08 21:18
Tja, het systeempje krijg ik van mijn pa z'n werk. Zoals ie is, heb ik hem. Heb niet de keuze uit een aparte CDRW en een DVD zo is ie gewoon.

Dat onboard video maakt mij niet zoveel uit, het is 32 MB weet ik wel. Gewoon om Win2k te draaien is ut goed. Ik doe toch nooit spelletjes! Misschien af en toe een multiplayer spelletje over mijn LAN, dat zal wel lukken met die 32MB onboard!

Oh ja, die 32 MB is niet geshared met het interne geheugen. Het zit er echt apart op. Dat is tenminste 1 geluk!

Grtz. Mark

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

'Wat vinden jullie hiervan'-topics dragen nix bij en zullen worden gesloten.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.