Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Martinel
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-03-2024
Is Nokia 8 Dual Sim, zijn dan de Samsung S8/S8+/S8 Edge ("stiekem") ook Dual Sim?

Volgens de spec.'s op deze site zou de Nokia 8 Dual sim zijn middels 2e simkaart in geheugenkaart slot plaatsen
Vraag 1...is dit 100% zeker, ik vraag dit omdat bij de Nokia 6 Dual sim ook in de naam is opgenomen en bij Nokia 8 niet.

Vraag 2, geldt deze dual sim functionaliteit mogelijk voor meer toestellen met een geheugenkaart slot, ook als dit niet wordt aangegeven in naam en/ of omschrijving? ik denk met name aan de Samsung S8

Ik heb uitgebreid gegoogled op internet en vindt hier geen tot weinig informatie over.
Ik wil graag weer een dual sim telefoon kopen. Ik weet dat Samsung een officiele Dual Sim editie uitbrengt van de S8+, maar alleen te verkrijgen bij Samsung zelf tegen de hoofdprijs van 899.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nokia 8 (Google): Hybrid Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)
pricewatch: Nokia 8 Glossy Blauw
http://www.nokia.com/nl_nl/phones/support

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Martinel vaak staat achter het toestel Dual Sim als er ook versies zijn zonder Dual Sim, dit hebben ze gedaan om verwarring te voorkomen.

Toestellen waarbij niet in de specs staat dat ze Dual Sim hebben, hebben dit ook niet. De 'normale' versie van de S8/S8+ heeft wel een microsd-slot, maar die kan niet gebruikt worden voor een tweede simkaart.

Bij de Nokia 8 staat bijvoorbeeld in de specs het volgende:
SIM slot 1 nano-SIM slot + 1 nano-SIM of 1 MicroSD card slot
Bij de S8 heb je dus twee verschillende versies. Met dual sim en zonder.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 30-08-2017 11:17 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:02
De S8/S8+ heeft geen tweede antenne en is daardoor niet dual sim.

Hij is wel te krijgen in dualsim variant. Nadat je je heel goed hebt ingelezen over deze shop: EGlobalCentral biedt ze aan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW