Mijn vraag Een nieuw te bouwen Ryzen 7 1700 systeem wordt het , alleen weet ik niet precies welk moederbord + geheugen combi het beste is
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Windows 7 x64 sata hdd en misschien ook een M.2 ssd
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.Qua moederbord wordt het ofwel een duurdere B350 of een goedkopere x370 ,
de ham vraag is alleen : om een Ryzen 7 1700 over te klokken en daarbij passend geheugen a la 3200 of meer goed te kunnen laten werken , welke combi uit moederbord en geheugen is dan beter ?
Wat ik zelf al heb gezien is dat geheugen van 2667 of 3200 niet zoveel in prijs hoeft te verschillen maar dan gskill voor amd wel behoorlijk duurder is en voor mij die verschillen niet echt opwegen tegen het meer dan geld dat het kosten moet ..
Mijn eerste keuze is : Ga-ax370 gaming k3 + kingsont 16 Gb dd4-2666 wat zijn de op of aanmerkingen ?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Windows 7 x64 sata hdd en misschien ook een M.2 ssd
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.Qua moederbord wordt het ofwel een duurdere B350 of een goedkopere x370 ,
de ham vraag is alleen : om een Ryzen 7 1700 over te klokken en daarbij passend geheugen a la 3200 of meer goed te kunnen laten werken , welke combi uit moederbord en geheugen is dan beter ?
Wat ik zelf al heb gezien is dat geheugen van 2667 of 3200 niet zoveel in prijs hoeft te verschillen maar dan gskill voor amd wel behoorlijk duurder is en voor mij die verschillen niet echt opwegen tegen het meer dan geld dat het kosten moet ..
Mijn eerste keuze is : Ga-ax370 gaming k3 + kingsont 16 Gb dd4-2666 wat zijn de op of aanmerkingen ?
B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west