Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12:30

Punkrocker

Mostly harmless

Topicstarter
Wel of niet upgraden naar WM10?

Mijn vrouw heeft een Lumia 435 op WP8.1. Support voor 8.1 wordt niet meer gegeven..
Het enige wat ze doet is een beetje Whatsapp en heel af en toe ermee bellen.
Het werkt allemaal nog prima voor haar.

Wat zijn de risico’s van niet upgraden? Of moet ik vragen wat de risico’s zijn van het wél upgraden? 8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Beste antwoord (via Punkrocker op 30-08-2017 12:25)

• richdb
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 18-04 14:56
Als ze alleen belt en WA gebruikt, mooi laten zo. WA is nog steeds een Silverlight (8.1) app, en de telefoon gaat echt trager voelen met WM10. Zoveel risico's zijn er niet, totdat het moment komt dat WA 8.1 niet meer ondersteund.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 18-04 14:56
Als ze alleen belt en WA gebruikt, mooi laten zo. WA is nog steeds een Silverlight (8.1) app, en de telefoon gaat echt trager voelen met WM10. Zoveel risico's zijn er niet, totdat het moment komt dat WA 8.1 niet meer ondersteund.

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12:30

Punkrocker

Mostly harmless

Topicstarter
Zo bedacht ik het ook. Scheelt mij ook werk. :P

"What do you get if you multiply six by nine..."

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True