Ik moet een pakket versturen naar Spanje wat nét buiten de maximale afmetingen valt. De meeste vervoeders hebben 1 meter als maximale afmeting en laat mijn pakket nu 116x20x54 cm zijn. Ik heb nu alle vervoeders wel zo'n beetje gehad en kom niet verder:
- DHL Express vraagt 300 euro.
- UPS vraagt 70 euro
- PostNL verstuurd max 1 meter
- DPD verstuurd max 1 meter
- Kiala verstuurd max 80 cm en korte + lange zijde mag niet meer dan 120cm zijn (zit ik ook 15 cm overheen)
- GLS zou kunnen maar ik lees er veel slechte reviews over (pakket heeft een waarde van 400 euro)
- FedEx vraagt 700 euro
Via Google wordt ik ook niet veel wijzer. Ja, ik kom op de Radar site iemand tegen die hetzelfde issue had en die is naar België gereden en heeft hem daar verstuurd. Nou dank je de koekoek, maar ik ga niet van Groningen naar België rijden.
Ik heb haast de neiging om het pakket gewoon via PostNL te versturen. Ik heb dat ook eens gedaan voor een pakket van 185 lang terwijl 176 cm de maximale lengte is voor een pakket versturen in Nederland.
Iemand misschien toch tips?
- DHL Express vraagt 300 euro.
- UPS vraagt 70 euro
- PostNL verstuurd max 1 meter
- DPD verstuurd max 1 meter
- Kiala verstuurd max 80 cm en korte + lange zijde mag niet meer dan 120cm zijn (zit ik ook 15 cm overheen)
- GLS zou kunnen maar ik lees er veel slechte reviews over (pakket heeft een waarde van 400 euro)
- FedEx vraagt 700 euro
Via Google wordt ik ook niet veel wijzer. Ja, ik kom op de Radar site iemand tegen die hetzelfde issue had en die is naar België gereden en heeft hem daar verstuurd. Nou dank je de koekoek, maar ik ga niet van Groningen naar België rijden.
Ik heb haast de neiging om het pakket gewoon via PostNL te versturen. Ik heb dat ook eens gedaan voor een pakket van 185 lang terwijl 176 cm de maximale lengte is voor een pakket versturen in Nederland.
Iemand misschien toch tips?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.