Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justlourens
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-08 19:22
Mijn vraag: is het slim om up te graden naar gtx 980 en is het überhaupt mogelijk?

Operating System
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
AMD FX-8370
Vishera 32nm Technology
RAM
8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 668MHz (11-11-11-28)
Motherboard
ASUSTeK COMPUTER INC. M5A97 EVO R2.0 (Socket 942)
Graphics
2047MB NVIDIA GeForce GTX 760 (MSI)
Storage
931GB Western Digital WDC WD10 03FZEX-00MK2A0 SATA Disk Device (SATA)
14GB SanDisk Ultra USB Device (USB)
Optical Drives
TSSTcorp CDDVDW SH-224DB SATA CdRom Device
power
coolermaster 650W
case
Sharkoon VG4-W

ik wil de gtx 760 graag vervangen door de asus gtx 980 ti 6gb

gr. Lourens :)

Beste antwoord (via Justlourens op 30-08-2017 10:19)

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hangt er heel erg vanaf wat je ermee wil gaan doen. Ik denk dat je pc redelijk aan het eind is, ik heb zelf een iets langzamer maar vergelijkbaar systeem... amd phenom II 1090T icm 8gb ddr3 en R9 270 gpu en ook toen ik die erin zette waarschuwden tweakers me al dat een hogere gpu gebottlenecked zou gaan worden. Je processor, maar ook 8gb ram zijn voor de meest moderne games gewoon te krap.

Ik zou dus doorsparen voor een volle basisupgrade. Wel zou je nu heel veel snelheidswinst kunnen pakken met een 525GB SSD van cruciaal en daar Windows op installeren. Ik heb dat half jaartje geleden gedaan en bij het laden van spellen is dat wereld van verschil. En zo'n ssd kan je ook weer mooi meenemen naar een nieuw systeem als 2e schijf.

youtube.com/@hisrep

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1797979

Hoeveel topics ga je openen vandaag?:p

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hangt er heel erg vanaf wat je ermee wil gaan doen. Ik denk dat je pc redelijk aan het eind is, ik heb zelf een iets langzamer maar vergelijkbaar systeem... amd phenom II 1090T icm 8gb ddr3 en R9 270 gpu en ook toen ik die erin zette waarschuwden tweakers me al dat een hogere gpu gebottlenecked zou gaan worden. Je processor, maar ook 8gb ram zijn voor de meest moderne games gewoon te krap.

Ik zou dus doorsparen voor een volle basisupgrade. Wel zou je nu heel veel snelheidswinst kunnen pakken met een 525GB SSD van cruciaal en daar Windows op installeren. Ik heb dat half jaartje geleden gedaan en bij het laden van spellen is dat wereld van verschil. En zo'n ssd kan je ook weer mooi meenemen naar een nieuw systeem als 2e schijf.

youtube.com/@hisrep