Toon posts:

GP3 onder Win2k?? Alleen in software-mode??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok..
ik had eerst Win98 en daarin deed GP3 t normaal en supergoed op hardware-mode en dus op goeie resolutie...maar ik heb nu Win2K geinstalleerd en ik kan GP3 niet op hardware-mode spelen...alleen op software-mode...????
Dat ziet er dus teringslecht uit en mijn vraag is dus: kan ik hier wat aan doen (patches, updates etc??) zonder windows te vervangen...
Bij voobaat dank....

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20
Bij mij loop hij gewoon goed hoor in HW mode s

Maar welke kaart heb jij er in zitten want dat zou kunnen helpen met je vraag .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 22:10 schreef PC-Freak het volgende:
Ok..
ik had eerst Win98 en daarin deed GP3 t normaal en supergoed op hardware-mode en dus op goeie resolutie...maar ik heb nu Win2K geinstalleerd en ik kan GP3 niet op hardware-mode spelen...alleen op software-mode...????
Dat ziet er dus teringslecht uit en mijn vraag is dus: kan ik hier wat aan doen (patches, updates etc??) zonder windows te vervangen...
Bij voobaat dank....
FOUT!!! GP3 heeft namelijk geen echte software mode ;) . Heb je wel eens een spel in echte software mode gespeeld??? Daar is maar 1 woord voor: pixels :r.

De zogenaamde hardware mode in GP3 zorgt alleen dat bepaalde details weg worden gelaten en dat de beeld elementen minder scherp zijn. Conclusie : stel de "NIET hardware mode" beter in. Je zal best mooi beeld krijgen als je een beetje knutselt!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 22:29 schreef Blackhole het volgende:
Bij mij loop hij gewoon goed hoor in HW mode s

Maar welke kaart heb jij er in zitten want dat zou kunnen helpen met je vraag .
Ik heb een Riva TNT 2 Ultra van Creative...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 07:28 schreef Ro2 het volgende:

[..]

FOUT!!! GP3 heeft namelijk geen echte software mode ;) . Heb je wel eens een spel in echte software mode gespeeld??? Daar is maar 1 woord voor: pixels :r.

De zogenaamde hardware mode in GP3 zorgt alleen dat bepaalde details weg worden gelaten en dat de beeld elementen minder scherp zijn. Conclusie : stel de "NIET hardware mode" beter in. Je zal best mooi beeld krijgen als je een beetje knutselt!
Zal best kunnen maar ik wil m niet spelen met dat zogenaamde "Software 3d" maar met mn TNT 2 Ultra op 1280x1024....Want zo ziet t er echt kotslelijk uit...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand????

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20
Heb jij de nieuwe drivers van Nvidea eropp staan ..

Wamt hij hoordt wel aangestuurt teworden in HW modes hoor ...

Ik heb nu een Ati Radeon 64 vivo en allees loop hiervool open hoor :) geen hapering :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 16:53 schreef Blackhole het volgende:
Heb jij de nieuwe drivers van Nvidea eropp staan ..

Wamt hij hoordt wel aangestuurt teworden in HW modes hoor ...

Ik heb nu een Ati Radeon 64 vivo en allees loop hiervool open hoor :) geen hapering :)
Ik DACHT dat ik de nieuwste had...maar ik check t wel ff en download de nieuwste anders (nog??) eens...thnx...

Verwijderd

Ik heb ook hetzelfde probleem onder W2k met GP3. Heb een Leadtek S325 kaartje (is een TNT2 gevalletje) met 32 Mb. DirextX 8.0 en nieuwste drivers geinstalleerd. Kan echter bij Graphics instellingen niet kiezen voor hardwaremode ;'( Hoe zit dit bij jullie?

Verwijderd

dat heb ik wel eens gehad met zo'n asus v3800 16mb/32mb agp, je moet gewoon die asus drivers installeren geen nVidia of bullshit.

dus gewoon Asus drivers, en dan doet ie het wel.

ik heb altijd win2k gebruitk, ik speel elke dag meer dan 3 uur met GP3 en werkt perfect.

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 15:57 schreef theone het volgende:
dat heb ik wel eens gehad met zo'n asus v3800 16mb/32mb agp, je moet gewoon die asus drivers installeren geen nVidia of bullshit.

dus gewoon Asus drivers, en dan doet ie het wel.

ik heb altijd win2k gebruitk, ik speel elke dag meer dan 3 uur met GP3 en werkt perfect.
Heb je dan geen zin om in zo'n OFFLINE league mee te doen?

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 17:25 schreef F1fan het volgende:

Formule 1 rulessss fuck M. Schumacher.

[..]

Heb je dan geen zin om in zo'n OFFLINE league mee te doen?
jazekers,,, waar kan ik dat doen dan !! :) :)

heb je heikel aan Schumi of zo... aangezien in jouw sig. het volgende staat 'Fuck M. Schumacher!!!'

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 08:57 schreef theone het volgende:

[..]

jazekers,,, waar kan ik dat doen dan !! :) :)

heb je heikel aan Schumi of zo... aangezien in jouw sig. het volgende staat 'Fuck M. Schumacher!!!'
Welkom in de team:)

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 09:53 schreef PC-Freak het volgende:

[..]

hey, hey... heb je het ineens aangepast !!!

maar, waar kan ik mee doen aan de gp3 league??

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

Is een woord voor: DETONATOR dvrivers voor Windows 2000 van de site van Nvidia halen en installeren!!

www.nvidia.com

Voor alle TNT/TNT2/Geforce kaarten zijn dit de beste drivers!!!

Hij loopt bij mij perfect onder 2000!!!

Greetz,

Skywalker

May the force be with you!!

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 09:53 schreef PC-Freak het volgende:

[..]

hallo, ben je er nog???

welke team ??? waar?? en wanneer ?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 10:50 schreef theone het volgende:

[..]

hallo, ben je er nog???

welke team ??? waar?? en wanneer ?
Ik zit ook bij F1Fan in de team als tweede rijder...als je mee wil doen in de nieuwe competitie moet je het er dus met hem over hebben (ICQ)...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 09:59 schreef Skywalker het volgende:
Is een woord voor: DETONATOR dvrivers voor Windows 2000 van de site van Nvidia halen en installeren!!

www.nvidia.com

Voor alle TNT/TNT2/Geforce kaarten zijn dit de beste drivers!!!

Hij loopt bij mij perfect onder 2000!!!

Greetz,

Skywalker
Ik had dus de nieuwste Detonators van www.nvidia.com gedownload...maar daar deed ie t niet mee...nu heb ik de nieuwste drivers van Creative ZELF gedownload ( want ik heb een Creative TNT 2 Ultra dus...) en nu doet hij het perfect...???

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:13

Skywalker

Use the force Luke!!

Dan had je zeker niet de detonator drivers voor 2000 gedowned???

May the force be with you!!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 16:58 schreef Skywalker het volgende:
Dan had je zeker niet de detonator drivers voor 2000 gedowned???
Tuurlijk wel??!! Versie 12.41 voor Win2000 van www.nvidia.com...die deed t niet, dus zocht ik iets anders...toen vond ik versie 12.90 Beta (voor Win2000)...die deed t ook niet met GP3...toen las ik hier dus dat ik die van t eigen merk (=Creative) moest downloaden...dat deed ik...en toen werkte GP3 weer heel erg goed!!??
Ja...ik weet t...echt teringraar...
Pagina: 1