Mijn vraag
Ik heb deze build gemaakt om voor een mooi prijsje wat 'zwaardere' spellen te kunnen spelen. PUBG, GTA 5 etc. De videokaart en processor heb ik onderzocht en de andere componenten zijn gebaseerd tweaker reviews en prijs. Echter heb ik geen idee of alle componenten samen gaan, bijvoorbeeld het moederbord. Ik weinig verstand of zo'n moederbord voldoende is. Ik las dat er maar twee RAM sloten zijn, wat mij prima is.
Moet er nog een extra fan bij?
Met zo'n tutorial is dat wel te doen, een pc in elkaar zetten voor de eerste keer right?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Zou ik tevens beter voor een
kunnen gaan?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met waarschijnlijk simpele vragen!
(Ik probeerde via pcpartpicker te zien of alles bij elkaar ging, maar kon het moederbord niet vinden)
Ik heb deze build gemaakt om voor een mooi prijsje wat 'zwaardere' spellen te kunnen spelen. PUBG, GTA 5 etc. De videokaart en processor heb ik onderzocht en de andere componenten zijn gebaseerd tweaker reviews en prijs. Echter heb ik geen idee of alle componenten samen gaan, bijvoorbeeld het moederbord. Ik weinig verstand of zo'n moederbord voldoende is. Ik las dat er maar twee RAM sloten zijn, wat mij prima is.
Moet er nog een extra fan bij?
Met zo'n tutorial is dat wel te doen, een pc in elkaar zetten voor de eerste keer right?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 164,95 | € 164,95 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 47,- | € 47,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB | € 274,- | € 274,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,28 | € 45,28 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10 | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 49,01 | € 49,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 741,24 | |
Zou ik tevens beter voor een
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 173,50 | € 173,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 173,50 | |
kunnen gaan?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met waarschijnlijk simpele vragen!
(Ik probeerde via pcpartpicker te zien of alles bij elkaar ging, maar kon het moederbord niet vinden)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2017 23:23 ]