EZ-Drive verwijderen??

Pagina: 1
Acties:

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik heb een Conner 850mb HD die ik wil gaan gebruiken in een router.. bij het overzetten van een image gaat iets mis.. PQ Drive Image wil niet starten vanwege de aanwezigheid van EZ-Drive. Zeer kwalijke zaak.
Kan iemand mij vertellen hoe ik EZ-Drive verwijder.
Ik hoopte met die LifeGuard iets te kunnen die ze op de site van Western Digital hebben staan (de makers van het Illustere EZ-Drive) maar die klaagde dat de schijn niet van WD was...

wat nu??!!?!?

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
waarom kom ik nergens de site van Conner tegen??? bestaat ie uberhaupt nog wel? zo niet ben ik natuurlijk wel even benieuwd door wie ze zijn overgenomen.

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
speur speur.... Seagate maakt Conner kom ik net ergens tegen... daar maar eens kijken..

weet iemand het dan mogen ze me helpen!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:08
Seagate heeft conner opgekocht.

Verder: EZ-Drive verwijder je met de disk van EZ-Drive :)

Misschien dat fdisk/mbr wel lukt.

Wat je ook nog kunt proberen: eerst de DDO opstarten, dan pas de bootdisk erin. De DDO zal dan een disk simuleren, waar PQMagic helemaal nix van zou moeten merken.

* _JGC_ gebruikt ontrack van IBM op zijn Seagate.

Verwijderd

backuppen op een andere schijf, EZ-Drive/MAXblast/... verwijderen, dan fdisk+format cq partitionmagic , en je data weer terugzetten en tenslotte in je router terugzetten.
Gevaarlijk spul die overlay programma's, windows NT en 2000, en ook Linux, willen er niet eens mee werken.

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
die schijf is wel 8 jaar oud... de schijf van EZ-Drive ben ik denk ik kwijt.. ;)

fdisk /mbr hielp helaas niet .. :?

Ik heb al mails uitgedaan naar seagate/conner, PQ en naar Western Digital.. die zullen in de loop van de week pas reageren ben ik bang.. m'n tanden staan er nu in dus ik het moet vandaag nog gebeuren!

bedank alvast voor het meedenkne...

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 22:36 schreef BBL the 2nd het volgende:
backuppen op een andere schijf, EZ-Drive/MAXblast/... verwijderen, dan fdisk+format cq partitionmagic , en je data weer terugzetten en tenslotte in je router terugzetten.
dat deed ik dus.... maar dat stukje.. EZ-Drive verwijderen wil dus niet zo lukken.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 21:11

BitByter

Prutst dit forum

erm,. gebruik een hele oude norton utilities om dit te verwijderen, daar zat een tooltje voor bij, gebruik anders een diskmanager! die heb je er toendertijd bij gekregen, die EZ-blabla is er voor, ...

vroeger in de goeie ouwe tijd, konden biossen schijven van groter dan 512 mb niet aan, en daar was dat proggeltje voor, die hield de compu voor de gek als het ware ;)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:08
how, w8 ff:

Ik heb ook eens een ontrack moeten verwijderen zonder dat ik ontrack had:

in CMOS de bootsequence op A,C
opstarten van flop
fdisk
optie 4
zie je daar een mooie NON-DOS partitie van de grootte van je disk volgens je BIOS staan? verwijder die met optie 2 / 4 in het hoofdmenu van fdisk.

Misschien nog ff fdisk/mbr en dan rebooten. Direct weer ff de disk parameters opniew instellen (Ontrack maakt daar bij mij altijd 528MB van).

Verwijderd

kijk in je Email box
Pagina: 1