Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 964043

Topicstarter
Mijn vraag
Hoe kan ik het google account verwijderen die aan de telefoon gekoppeld is sinds de eerste start van mijn Samsung a5 telefoon.
Deze inloggegevens weet ik niet, is van de eerste koper geweest die dit vergeten is....... Ik kom geen stap verder wie kan mij helpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Er staat geen side sync op de telefoon.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik de bypass gebruik met side sync krijg ik niet de google chroome in beeld dus dit werkt niet voor mij.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:18
Als Samsung geen fouten heeft gemaakt niet. Dit is een anti-diefstalmaatregel, en als dit eenvoudig te omzeilen zou zijn mist het zijn doel. Voor de volgende keer: niet resetten vanuit de recovery, maar vanuit de instellingen.

(Mocht er toch een manier zijn om hieromheen te werken dan kunnen we je niet helpen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Factory reset vanuit recovery en bij de eerste boot inloggen met je eigen credentials

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Anoniem: 964043

Topicstarter
mmm niet echt goede topics tot nu toe kom ik nog geen stap verder.
Dus dit betekend wanneer mensen hun eerste google account vergeten (gmail@) ze hun gehele telefoon kwijt zijn.. Doooor een anti diefstalmaatregel, dit betekend ook dat ik vervolgens als betaalde klant als dief word weggezet?.. Ik hoop toch echt dat ik mijn probleem met deze telefoon op een normale manier kan oplossen. Anders kan ik de telefoon haast wel weggooien.... (zelfde als geld weggooien)

Klinkt voor mij niet logisch, heeft iemand een idee?

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 23:12

skate master

Autodesk Educator Expert

bij het aanmaken van het google account heeft de eerste eigenaar als het goed is ook een herstel emailadres / telefoonnummer opgegeven. Hiermee kun je het wachtwoord herstellen en terug in de telefoon.
Dan reset vanuit de instellingen en je bent weer terug bij een schone telefoon.

[ Voor 0% gewijzigd door skate master op 31-08-2017 21:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duckmans
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 05-10-2023
Dit probleem is makkelijk op te lossen
Ga met aankoopbewijs en identiteitsbewijs naar een Samsung Servicepunt en die lossen het probleem op
Dit wekt prima en daarna kan je je Google account weer activeren eventueel nieuw wachtwoord aanvragen

In Amsterdam Noord kon ik er op wachten en er werden geen kosten berekenend
Er worden wel wat gegevens van je gevraagd en bewaard
Pagina: 1