Doorschakelen Simpel telefoonnummer naar ander nummer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jer73
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-07-2022
Hoe kan ik alle inkomende oproepen doorschakelen naar een ander nummer?
Ik heb al geprobeerd:
1 **21*0612345678# geeft foutmelding: verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code
2 *21+0612345678 geeft idem foutmelding
3 *21+0612345678 geeft idem foutmelding
(later toegevoegd) 4 via Android telefoon > Oproepinstellingen > Meer > Doorschakelen. Levert "Kan gegevens niet lezen - Netwerk of sim-kaart fout". Getest met tele2 sim -> ging prima. Lijkt dus toch aan Simpel te liggen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Website T-mobile (simpel zit op T-mobile netwerk: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/3350). Hier kwam bovenstaande 1. vanaf.
- Whatsapp met Simpel klantenservice levert scala aan 'probeer eens' 2. 3. Ga naar een telefoonwinkel want die kunnen je vast verder helpen. #incompetent #klantgeenservice

Suggesties die wel werken??

[ Voor 21% gewijzigd door jer73 op 31-08-2017 20:41 . Reden: Doorschakelen via telefoon optie geprobeerd, zonder succes. Werkt wel met tele2 op zelfde telefoon ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Tijd geleden moest ik bij een aanpassing aan een kpn voicemail, ook het landnummer invullen.
Nummer werd dus 0031612345678
Wellicht kun je dit eens proberen

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ligt dit niet ook aan het type telefoon?

Op mijn OP5 (Android) kan ik gewoon in Phone -> Settings -> Call Settings -> SIM -> Call Forward -> Always Forward een nummer invullen.

Ben dus niet afhankelijk van de SIM-shortcuts die jij in de startpost hebt gezet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof