Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 10:30
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een leuke onderwatercamera voor de kinderen.
Eigenlijk zeer weinig eisen. Hij moet aardige filmpjes en foto's maken bij het snorkelen (dus hoeft niet heel diep te kunnen)

Nu zag ik deze:
https://nl.aliexpress.com...10208.99999999.278.3Ndqgg

Heb totaal geen verstand van camera's maar 1080p klinkt op zich goed. Is dit iets?

Hier een filter van alles onder de 100 dollar:
https://nl.aliexpress.com...38&needQuery=y&isrefine=y

Alvast bedankt voor jullie reacties.
_/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door kuwerti op 29-08-2017 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ga op zoek naar een tweede hands waterdichte camera van olympus of canon op die manier heb ik er een voor de kinderen gekocht voor 80 euro. Maar het is maar net wat je ermee wil een go pro is grappig voor film maar foto's is een gok eigenlijk net als film want je ziet niet wat je doet. En het is nogal erg groothoek

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 10:30
Frogmen schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:47:
Ga op zoek naar een tweede hands waterdichte camera van olympus of canon op die manier heb ik er een voor de kinderen gekocht voor 80 euro. Maar het is maar net wat je ermee wil een go pro is grappig voor film maar foto's is een gok eigenlijk net als film want je ziet niet wat je doet. En het is nogal erg groothoek
top. dank voor je reactie. Welk type heb jij gekocht en bevalt deze??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het is een canon maar verwacht er niet de wereld van. De grote van de lenzen is beperkt en dat heeft zijn effect. Aan de andere kant ik maak er leuke HD filmpjes mee die er goed uitzien. Maar als ik het vergelijk met een Lumix LX7 of LX100 is het minder maar ja dat zijn top compacts.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 15:40
Ik heb een olympus tough onderwater camera en een gopro.
Het is inderdaad zo dat de gopro kan filmen en fotos kan maken. De gopro 5 heeft een lcd scherm waarop je kunt kijken wat je aan het filmen en fotograferen bent.

Beide toestellen gebruik ik onderwater en de olympus is goed. Ik vind de gopro beter zeker als je een moment uit je filmpje als still (foto) captured. Maar hieron zit heel veel meer werk. Vandaar dus ook de olympus erbij. Okay als je echt dslr kwaliteit wilt moet je een waterproof case voor je camera kopen, maar gewoon vakantie plaatjes met een goede kwaliteit zou ik de olympus though en de gopro 4 of 5 aanbevelen.

2e hands is er genoeg te vinden , ook hier bij tweakers.