Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heei,

Gisteren ben ik begonnen aan een verslag op Indesign waar ik vandaag ook de hele dag mee bezig ben geweest. In de tussentijd heb ik om de paar minuten op cmd s gedrukt om op te slaan. Indesign viel, zoals wel vaker, opeens uit. Nu is het tot nu toe altijd zo geweest dat zelfs de niet opgeslagen wijzigingen dan weer tevoorschijn komen, alleen deze keer gebeurde dit niet. De wijzigingen zijn maar opgeslagen tot gisteravond 20:35 (ik ben tot 00:00 bezig geweest en vandaag de hele dag). Al mijn werk is dus verdwenen, terwijl ik wel constant opgeslagen heb?
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
Ik heb een Mac

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2017 18:05 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je om de paar minuten (ook vandaag) op cmd s hebt gedrukt moeten de wijzigingen in principe opgeslagen zijn tot je laatste cmd s. Dus of je hebt dat gisteren maar tot 20:35 gedaan en daarna niet meer, of er is iets anders aan de hand. Heb je het niet gewoon toevallig onder een andere naam opgeslagen ofzo? Of heb je met timemachine gerommeld o.i.d. en de laatste versie overschreven met een eerdere versie? En als je nog niet in timemachine hebt gekeken; doe dat eens en kijk eens of je in de recente snapshots iets kunt vinden?

Daarnaast zegt je topictitel: bestand verdwenen maar je topicstart legt toch eigenlijk uit dat het bestand er nog is maar wijzigingen verloren zijn gegaan. Dus: which is it?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 16:08

KDL

Misshien was dat de automatisch opgeslagen versie van gisteren,
je kunt zelf even kijken wat er in recovery (map) staat, evt vind je daar andere versie.

Vroeg indesign of je recovery wilde bij het opstarten?

Adobe heeft wel goede support voor creative cloud, daar betaal je ook voor,
dus misschien kun je het ook daar vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:19:
Als je om de paar minuten (ook vandaag) op cmd s hebt gedrukt moeten de wijzigingen in principe opgeslagen zijn tot je laatste cmd s. Dus of je hebt dat gisteren maar tot 20:35 gedaan en daarna niet meer, of er is iets anders aan de hand. Heb je het niet gewoon toevallig onder een andere naam opgeslagen ofzo? Of heb je met timemachine gerommeld o.i.d. en de laatste versie overschreven met een eerdere versie? En als je nog niet in timemachine hebt gekeken; doe dat eens en kijk eens of je in de recente snapshots iets kunt vinden?

Daarnaast zegt je topictitel: bestand verdwenen maar je topicstart legt toch eigenlijk uit dat het bestand er nog is maar wijzigingen verloren zijn gegaan. Dus: which is it?
Je hebt gelijk ik zal de titel aanpassen. Ik heb steeds opgeslagen en Time Machine is niet open geweest.. Heb er dus niks mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan de titel niet aanpassen.. maargoed wijzigingen zijn verloren niet het bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KDL schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:30:
Misshien was dat de automatisch opgeslagen versie van gisteren,
je kunt zelf even kijken wat er in recovery (map) staat, evt vind je daar andere versie.

Vroeg indesign of je recovery wilde bij het opstarten?

Adobe heeft wel goede support voor creative cloud, daar betaal je ook voor,
dus misschien kun je het ook daar vragen?
Ik zoek dus die recovery map, ik kan hem alleen nergens vinden ! Heb ook al op google gezocht enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 16:08

KDL

[b]maaike357 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:02:
Ik zoek dus die recovery map, ik kan hem alleen nergens vinden ! Heb ook al op google gezocht enz
Ik zou hier kijken

https://helpx.adobe.com/n...gn-document-recovery.html

[ Voor 6% gewijzigd door KDL op 30-08-2017 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
Welke versie gebruik je? Wanneer je cloud hebt inderdaad de Adobe support bellen.

Ik gebruik indesign sinds cs2 en heb nog nooit een crash gehad (win xp, later win 7).
Pagina: 1