Locatie in itbanen.nl werkt niet lekker?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• connectcase
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 11:08
Als dit het verkeerde forum is, dan op voorhand excuses, maar ik zag niet zo snel een beter passende....

Misschien doe ik gewoon iets sufs, maar op de een andere manier lijkt de locatie in itbanen.nl niet te doen wat ik verwacht.

Ik vul "Zaandam" als woonplaats (of een Zaanse postcode) in en krijg banen te zien die zich minimaal 50 kilometer verderop bevinden.

Nu kan het zijn dat er geen banen zijn in een kleinere straal, maar aangezien ik een plaats invoer die toch vrij dicht bij Amsterdam ligt, lijkt dat me niet waarschijnlijk?

Wat doe ik verkeerd?

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://www.itbanen.nl/vacature/zoeken?query=&location=zaandam&distance=20&page=1&limit=50&sort=relevance

Ik zie alle banen die hemelsbreed 20km van Zaandam liggen.

Als je op www.itbanen.nl een locatie ingeeft, moet je dan op zoeken klikken en pas op de resultaat-pagina kan je je afstand aanpassen.

Onhandig maar niet nieuw ;)

/edit: ondanks dat itbanen op T.net gelinkt staat en een vergelijkbare layout heeft, hoort het niet thuis in Geachte Redactie maar had je je moeten beklagen op https://www.itbanen.nl/informatie/contact

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 29-08-2017 17:09 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• connectcase
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 11:08
Dus eigenlijk gewoon een usability-fout....

Dan ben ik blij dat ik hem niet op een algemeen e-mailadres heb gemeld, waar ik vervolgens waarschijnlijk nooit meer een antwoord krijg. Sorry voor het cynisme, maar heb dat inmiddels meerdere keren mee gemaakt.

Hoe dan ook, bedankt voor de verklaring.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-11 17:00
GR -> SB

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• zeef
  • Registratie: Januari 2000