Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
(Chinese) Telefoon

Wat is je budget?
Max 250 (Vanuit Buitenland besteld)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben een grootverbruiker met voornamelijk veel social media gebruik, series kijken etc. Voor mij is een goede batterij erg belangrijk. Ik heb nu de Ulefone Power 2 en daar ben ik qua accuduur erg blij mee. Ietsjes minder is ook goed, maar met de batterij van de Samsung Galaxy S8 Plus kom ik bijvoorbeeld net niet uit. Met de Ulefone Power 2 heb ik problemen met de framerate, hij hapert vaak bij filmpjes. Design vind ik ook best belangrijk.

NFC zou ook fijn zijn, maar dat vind je natuurlijk amper bij China Phones.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu gekeken naar de Xiaomi Redmi Pro 4, Redmi 4 X, Xiaomi Mi Max 2. Ik hou van Chinaphones wat dat betreft. .

Welke vragen heb je hier nog over?
Met welke telefoon heb ik het meeste waar voor mijn geld? MiUi vind ik er ook erg mooi uitzien. Ik kom er gewoon niet uit. Hij moet gewoon een stapje beter zijn dan mijn Ulefone Power 2

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2017 18:04 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Is een powerbank niet gewoon een optie?
Als ik moest kiezen tussen een Galaxy 8 plus met powerbank of een >250 euro Chinaphone, had ik de keus snel gemaakt.

Wat versta je overigens onder "Hij moet gewoon een stapje beter zijn dan mijn Ulefone Power 2"?
Op welke specificaties wil je dan graag vooruitgang zien?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
De Redmi Note 4 Global is denk ik op dit moment een erg goede qua prijs / kwaliteit. Ook de accuduur is goed bij dit toestel. Voor ~130-140 euro haal je dit toestel.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:03
John Rambo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:35:
De Redmi Note 4 Global is denk ik op dit moment een erg goede qua prijs / kwaliteit. Ook de accuduur is goed bij dit toestel. Voor ~130-140 euro haal je dit toestel.
Ik heb deze sinds kort ook en ben tot nog toe heel tevreden. Al ben ik dan weer geen grootgebruiker van social media en films kijken.