Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk office werk en browsen. Zo af en toe licht gamen (meestal strategies) zoals starcraft, dota, CIV 6, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 700 euro (inc. BTW) aan componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet langere tijd meegaan (zeker 5 jaar), verder het liefst een stil en zuinig systeem.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Gekozen componenten evalueren, past alles goed bij elkaar, zijn het de juiste componenten om lang mee te kunnen gaan en nog belangrijker, kunnen ze samen gemonteerd worden? Ook tips over misschien makkelijke montage (bijv. is mijn kast handig voor het wegwerken van kabels en dergelijke).
Verder heb ik twijfels over de videokaart en het moederbord, zijn deze goed genoeg of zijn betere aan te raden voor mijn doeleinden? Wat betreft de SSD, is een 250MB overkill en zou ik ook voor een 126MB kunnen gaan?
Voornamelijk office werk en browsen. Zo af en toe licht gamen (meestal strategies) zoals starcraft, dota, CIV 6, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 700 euro (inc. BTW) aan componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet langere tijd meegaan (zeker 5 jaar), verder het liefst een stil en zuinig systeem.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Gekozen componenten evalueren, past alles goed bij elkaar, zijn het de juiste componenten om lang mee te kunnen gaan en nog belangrijker, kunnen ze samen gemonteerd worden? Ook tips over misschien makkelijke montage (bijv. is mijn kast handig voor het wegwerken van kabels en dergelijke).
Verder heb ik twijfels over de videokaart en het moederbord, zijn deze goed genoeg of zijn betere aan te raden voor mijn doeleinden? Wat betreft de SSD, is een 250MB overkill en zou ik ook voor een 126MB kunnen gaan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Asus Prime A320M-K | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 560 Gaming OC 2G | € 121,94 | € 121,94 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,28 | € 45,28 |
| 1 | Sharkoon VS4-S | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | be quiet! System Power B8 350W | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 650,02 | |