Toon posts:

Wat gaat Black Friday dit jaar met Nederlandse prijzen doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 666 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

In november komen Black Friday en cyber monday er weer aan. Ik ben dit jaar pas echt begonnen met zoeken naar componenten voor een nieuwe pc, maar de prijzen zijn hoog (en al helemaal door de miners)

Maar wat ik me nou afvraag, is wat er met de prijzen gaat gebeuren op Black Friday en cyber monday. Zijn de kortingen net zo hoog als in Amerika, of als dat niet zo is, wat is dan wel de korting wat ik kan verwachten?

LeanderN

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vorig jaar her en der wel wat leuke aanbiedingen gezien, maar het is altijd maar net of je dat product nodig hebt of niet. Ik zou er zelf niet op wachten tot die tijd als je iets nieuws nodig hebt.

Palthe

Lekkere topic titel... is dat een sub evenement van Gay Pride?
Maar zoek eens op prijsdalingen van 2016.

[ Voor 23% gewijzigd door Palthe op 29-08-2017 15:18 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In Nederland was dat lang niet zo vaak, soms een tientje, soms kleine voorraad acties. Het was met name Amazon en diverse duitse webwinkels die behoorlijk gingen stunten, daar kon je echt leuke acties meepikken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ben je de afgelopen 10 maanden geboren ofzo? Vergelijkbare topics zijn er al elk jaar, hier op GoT maar ook op andere internet-sites. Ondertussen doen een aantal NL winkels ook mee maar de kortingen vallen best mee.

De zoekfunctie gaat verder terug dan 10 maanden dus dan heb je in ieder geval al kunnen lezen wat voor korting sommige Tweakers vorig jaar hebben kunnen krijgen op hun TV, console, computer-onderdelen etc.

Als we wisten wat we konden verwachten, gaf natuurlijk niemand geld uit. Of iedereen kocht op 27 december lotnummer AB 1056953 van de Staatsloterij.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:14:
...maar de prijzen zijn hoog (en al helemaal door de miners)
Dan kan ik je teleurstellen; analysten verwachten dat GDDR5-inkoop tot 50% hoger komt te liggen. Dit vanwege een schreeuwend tekort aan GDDR5 voor high-end kaarten (ongeacht of dit voor mining, gaming, rendering, whatever is).

Stel dat een videokaart van 500 Euro nu voor 150 Euro uit GDDR5 bestaat, heb je best kans dat dezelfde videokaart over een paar maanden 575 Euro gaat kosten. Krijg je met Black Friday misschien 5% korting maar betaald je alsnog 45 Euro meer dan nu.

Als je iets niet kan betalen (ook gezien je vorige topic over afdingen op artikelen), moet je misschien langer sparen en/of minder hoge specs willen kopen.

[ Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 29-08-2017 15:28 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:40

br00ky

Moderator Harde Waren
Hierover is genoeg te vinden in Shopping Forum. Met hardware heeft je vraag in ieder geval vrij weinig te maken. Dicht.

Overigens nog wel even het woordje "gay" naar "gaat" in je titel aangepast. Gevalletje autocorrect?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.