Desktop met win 7 steeds zeer traag op .

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
:mijn Computer is een toschiba sattelite C6500 . Met win 7 .
Het opstarten gaat oneindig tracht en als hij al opgestart is moet ik lang lang wachten eer ik er degelijk kan mee werken . Ik zie wel dat telkens het beschikbare geheugen van de schijf telkens is vermindert tot zelf 0,5 gb .
Ik heb al schijfopruiming gedaan , gedefragenteerd , en zelf ccleaner gebruikt .Enkel om de handelingen op internet te wissen . Er zit geen vervelend programma op , enkel office .
Ik zit met updates maar die heb ik eens vrijgegeven en gedownload , geen probleem tot daar toe , maar bij terug opstarten gebeurt deed hij confituren en daar stopte hij halverwege met melding ben niet verder uitvoeren. . Dus annuleren .
Weet er iemand of er nu updates tussen zitten om naar win 10 te gaan , zoals zoals enige tijd is gebeurt . Ik zelfben nooit overgeschakeld
En met met mij beschijdene beschrijving aanwezig geven . Het is of hetware dat hij bij het afsluiten zijn informatie telkens ergens anders plaatst , want bij defragmenteren na een defragmentatie en uitgezet te hebben is er altijd een zeker % terug gedefragmenteerd .
Wij geeft een tip .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Je bedoelt een C650D? Daar zit standaard 2GB ram geheugen in, dat is de oorzaak. Daarnaast is de laptop ca 6 jaar oud, dus misschien is het tijd voor een upgrade.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Je kan met WinDirStat kijken waar de hardeschijfruimte op je PC naartoe gaat. Kan wel lang duren om te scannen. Of heb je het over je werkgeheugen zoals hierboven wordt gezegd?
maar bij terug opstarten gebeurt deed hij confituren en daar stopte hij halverwege met melding ben niet verder uitvoeren
Verder: Waarom maakt je computer jam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
Nee ik heb het niet over het werkgeheugen met over de beschikbare schijfruimte van de harde schijf C , is wel gedeeld in 2 delen , maar de D verandert niet . , we het rare is als het begint te gaan en ik open stuk voor stuk de programma's eens dan is hij terug super snel. Ik bedoel , office , internet , . Het is gelijk er op de achtergrond iets draait , krijg steeds melding er zijn beschikbare download , maar dat doe ik niet meer , is uitgeschakeld , gezien bovenaan vermelde problemen ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kijk eens naar de SMART van de HDD. Mogelijk is je schijf niet helemaal lekker meer en is ie daarom zo langzaam. Geef ook wel even de volledige specs van je systeem, ik moet nu gokken dat je een HDD hebt en geen SSD. Post altijd de volledige specs van de machine in een topic zoals dit zodat wij hier weten om welke hardware het gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 29-08-2017 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
hobbyist-pc schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:32:
Is wel gedeeld in 2 delen , maar de D verandert niet.
Nee, dat klopt. Daar moet je handmatig dingen op zetten als je dat wilt.
Het rare is als het begint te gaan en ik open stuk voor stuk de programma's eens dan is hij terug super snel. Ik bedoel , office , internet.
Ja, dat is logisch. Nadat je programma's van de trage HDD zijn gelezen, worden ze zo lang ze aan staan in het RAM geladen, wat een flink stukkie sneller is. Maar als je HDD vol zit, is het moment dat ze eerst van de HDD worden gelezen erg lang, omdat je HDD daar traag van kan worden.
Het is gelijk er op de achtergrond iets draait , krijg steeds melding er zijn beschikbare download , maar dat doe ik niet meer , is uitgeschakeld , gezien bovenaan vermelde problemen ,
Ik snap echt niet wat je hiermee bedoelt. Je zinnen zijn erg onduidelijk, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:56

nelizmastr

Goed wies kapot

Zou je ons wat meer inzicht kunnen geven in je situatie, technisch gezien?

1. Je spreekt over partities op je harddisk. Hoe groot zijn deze en hoeveel ruimte is er nog over op beide?

2. Hoeveel geheugen zit erin? (werkgeheugen, RAM)

3. Type je via Google translate? Er is hier en daar geen chocola (of confituur :+ ) van te maken.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
nelizmastr schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:44:
Zou je ons wat meer inzicht kunnen geven in je situatie, technisch gezien?

1. Je spreekt over partities op je harddisk. Hoe groot zijn deze en hoeveel ruimte is er nog over op beide?

2. Hoeveel geheugen zit erin? (werkgeheugen, RAM)

3. Type je via Google translate? Er is hier en daar geen chocola (of confituur :+ ) van te maken.
"3. Type you through Google translate? There is no chocolat (or confection) to be made here and there."

hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:56

nelizmastr

Goed wies kapot

Stoelpoot schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:46:
[...]

"3. Type you through Google translate? There is no chocolat (or confection) to be made here and there."

hihi
7(8)7

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
Ik heb een harde schijf van 250 gb C: is nog 80 gb beschikbaar en C is nog108 gb beschikbaar
Er zit 2 gb ram geheugen in .

Ik typ gewoon via google op de site maar is met een iPad en soms maakt hij er ander woorden van , ik moet dus opletten als ik tijp , daar heb je gelijk in . .

Maar eenmaal na een tijdje is hij echt super snel , ik ga van het ene naar het andere programma en meerde programma's tegelijk
Pagina: 1