Zeef, bedankt voor alles!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
So Long, and Thanks for All the Fish.

Je "verlaat" ons pas in oktober, maar toch wil ik je alvast bedanken voor de vele jaren aan inzet en je aanwezigheid. Je hebt ook behoorlijk donkere momenten meegemaakt en het is goed om te zien dat alles weer zo goed gaat.

Ontzettend bedankt voor alles Zeef! *O*

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:05

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Sluit ik me bij aan, @zeef hartelijk bedankt voor alles wat je de afgelopen jaren voor T.net hebt gedaan! *O* (En dat is nogal wat _/-\o_ )

Tweakers Discord

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is intussen alweer een tijdje geleden dat zeef zijn vertrek aan de crew aankondigde maar het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk. Tweakers = zeef = Tweakers als je het mij vraagt. Samenwerken met zeef is altijd fantastisch geweest, ik denk niet dat je snel iemand gaat vinden die zowel de users als de crew altijd goed weet aan te voelen en daar waar nodig bruggen weet te slaan tussen de twee, en die dat alles met een positieve instelling blijft doen.

Zeef, ik ga je enorm missen maar begrijp dat je sommige uitdagingen gewoon met twee handen moet aangrijpen en wens je dus ook hier nog eens heel veel succes met je nieuwe job. Met jouw sterke schouders als ondersteuning kan Tweakers Elect maar één kant op, en dat is omhoog. ;)

_O_ _O_ _O_

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crewmeets deden we in Utrecht, in de kelder van een of andere Griek, met een preso van de plannen voor het komende jaar op het plafond
Waarom heb ik daar ooit ook met andere tweakers ontmoet? :P Knus tentje, dat wel :Y)

Het ga je goed man. Ik denk dat je carriere switch ook de nodige vruchten zal gaan werpen. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Zeef bedankt voor alles! :)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

W00t :o :/

Damn, daar hoor ik ff van op zeg. Al begrijp ik het wel. Soms is het gewoon tijd voor iets anders.
Dank voor alles en heel veel succes. En bij deze de hoop dat als je je werk zo doet als voor T.net, recruiter in NL een uitstervend ras gaat worden. I pity them fools :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:56

Jaymz

Keep on moving !

Zeef, vanaf hier onwijs bedankt wat je allemaal voor de community hebt betekend.

Schouderklopjes enzo houd je tegoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zeef, bedankt!

_O_

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
@zeef Je gaf afgelopen zaterdag in de trein al aan dat dit de laatse T.net express was waarbij jij organiseerde.

Bedankt voor je inzet en veel success bij Tweakers Elect!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Las ik de titel op de frontpage, dacht ik nog: hé zeef krijg een sidekick. Tot je de eerste regel leest ;(

Bedankt voor alles, veel succes met de nieuwe uitdaging :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zeef, bedankt voor je inzet en de goede tijd die je op dit forum hebt doorgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52
We zullen je missen, veel succes met het verder uitbouwen van tweakers elect ;w

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:54

Zorian

What the fox?

Zeef, enorm bedankt voor alles en veel succes bij je nieuwe uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bedankt zeef, ik heb genoten van de rondleiding en de gesprekken op HQ d:)b

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, dat is een shock. Thanks, Zeef :) .

Ik heb nu al medelijden met de opvolger, dat is een groot gat om te vullen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 22:10
Later Zeef! Jouw naam vaak voorbij zien komen bij de organisatie van evenementen. Succes met de nieuwe uitdaging.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

wauw, ok... sterkte en succes met de volgende uitdaging :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:46
Altijd geslaagde evenementen en een hart (vol) voor Tweakers, @zeef bedankt en ik neem aan dat we je naam nog regelmatig voorbij zullen zien komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

@zeef Bedankt voor het vele werk wat je voor ons Tweakers deed. Veel succes met je nieuwe uitdaging _O_

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
Zeef, bedankt!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bedankt @zeef voor alles. Heel veel succes met je nieuwe uitdaging d:)b

En dat dit topic maar voor altijd door mag blijven gaan met bedankjes. Want je verdient niets minder, gezien wat je voor Tweakers betekent hebt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Bedankt voor alles zeef. Hoewel je de post als community manager verlaat neem ik aan dat we je toch nog wel eens voorbij zien komen op tweakers?

Succes en veel plezier met je nieuwe job :)

200 fish found!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:13

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze iemand gaan vinden die maar enigszins in de buurt van zeef gaat komen. Hij kan de-escaleren als de beste wanneer iemand over de zeik gaat, is eerlijk, soms een tikkeltje evil >:), regelt alles wat er maar te regelen valt (wat dat betreft mag de dikke van Dale "regelneef" wel veranderen in "regelzeef" :p) en is continu betrokken. Als geen ander is hij de spil tussen gebruikers, vrijwillige crew en HQ.

zeef, bedankt!

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Laatst online: 22:40

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Bedankt voor de jaren zeef. d:)b

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Standeman schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:28:Hij kan de-escaleren als de beste wanneer iemand over de zeik gaat
Jup O-)

Succes met je nieuwe uitdaging(en) :)

Default blanke hetero

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 17:10

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik ben er stil van...

Ik kan het wel in heel veel zinnenproberen te zeggen, maar volgens passen vooral twee gemeende woorden:

Bedankt Zeef! O+

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zeef bedankt voor alle inzet!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Bedankt, Harry Zeef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Toen ik het zaterdagavond in de trein terug hoorde kon ik het bijna niet geloven, maar het is toch echt waar dus...

Bedankt voor alles Frederik, het waren mooie jaren met jou aan het roer van de community! Hopelijk wordt er voor jou een waardige opvolger gevonden, als dat sowieso al lukt om je te evenaren ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Totaal onverwachts, maar succes met de nieuwe uitdaging.

Het is te hopen dat de nieuwe community manager het op eenzelfde goede manier kan invullen.

En zoals er in het vrijdagmiddagloterij topic al vermeld werd door snoeikoei
SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:13:
Ik hoop maar dat de Vrijdagloterij onder zeef V2.0 nog net zo spannend is als onder de échte zeef :+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 22:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik hoopte ook op een sidekick voor Zeef, maar helaas. Hij stopt bij Tweakers als communitymanager ;(.

Bedankt voor alles @zeef!
En veel succes met je nieuwe uitdaging! :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:55

Bestla

Kvinne

@zeef Heel erg bedankt voor je inzet voor deze soms wat lastige groep mensen. Je zal gemist gaan worden!

Succes bij Tweakers- Elect. :)

See you back in black :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Bedankt voor alles Zeef! Succes bij de volgende uitdaging in ieder geval.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt zeef voor al die jaren en al die gave meet(ups)! _O_ :)F oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:10

Case_C

[Team Carrack]

@zeef ook nog bedankt voor de Kanjers choco-stroopwafel in de trein! :9

En alle inzet in de afgelopen jaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bedankt Zeef, succes bij tweakers-elect

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:34
Dank je, zeef! Ik heb respect voor alles wat je in je rol als Community Manager voor elkaar gekregen hebt, en vertrouwen in alles wat je Tweakers Elect gaat brengen. Veel succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 16-09 23:43

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Rood of Zwart, Zeef is tweakers.

Zeef, ik heb je leren kennen als een enorm vriendelijke en rechtvaardige kerel die met hart voor de zaak werkt. En nog met humor ook. Ik moet nog lachen als ik terugdenk aan toen je jezelf aankondigde als politie-agent bij de intercom bij de housewarming van Remy (in 2004?). Als crew heb ik op sommige vlakken met je mogen samenwerken en meedenken over de toekomst van tweakers en ik kan niet anders zeggen dat ik daar met veel plezier op terugkijk. Ook moeilijke beslissingen mochten best genomen worden en dat beleid was belangrijk voor de toekomst van tweakers.

Ik neem aan dat je enorm veel goede dingen gaat doen voor tweakers-elect, maar ik heb ook het vermoeden dat ik je ooit nog eens terug mag zien op het landelijke politieke vlak.

Zeef, succes met je nieuwe baan en thanks for all the fish!

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:48

Speedmaster

Make my day...

So...dat is toch wel even slikken, vaak zat je reacties hier op het forum met waardering gelezen en ook wel gezien dat je echt de "regelzeef" van Tweakers bent. De persoon die jou gaat opvolgen heeft aardige schoenen te vullen.

Veel suc6 met je nieuwe uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Bedankt Zeef! Je opvolger gaat het moeilijk krijgen om jou te overtreffen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Zeef, bedankt. Ik weet nog dat ik een keer een mobiele GoT heb gemaakt om in de trein de hele zwik te kunnen lezen. Voordat Tweakers überhaupt responsive was. Destijds fantastisch dat jij dat als community manager mede mogelijk hebt gemaakt.

Ik ga het rood bij je missen, stond je altijd goed en nogmaals bedankt voor alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nou Zeef, wat een mooie uitdaging ga je aan. Ik wens je veel plezier toe en sluit mij aan bij mijn medetweakers.

Bedankt voor jouw inzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:46
Die zag ik ook niet aankomen. Afgelopen zaterdag ook niks van gehoord.

In iedergeval heel veel succes bij je nieuwe uitdaging! En zoals al eerder is gezegd zal het een hele uitdaging worden iemand te vinden om jou te vervangen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:22

rg-mohwa

Phoe Hé

Thanks Zeef, voor mij gevoel heb jij de communitie echt laten groeien tot wat tweakers nu is, zoals bijvoorbeeld vrijdag prijsdag en abbodag !
Dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^ What they said.

Frederik: je bent beetje bij beetje de verpersoonlijking geworden van de Tweakers community. Ik ben bang dat je opvolger de schoenen niet voor >=2030 volledig gevuld krijgt - maar heb alle hoop dat die door 'simpelweg' je goede voorbeeld heel veel goeds kan doen voor alle aspecten van Tweakers. Dank en tot binnenkort :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:49
Zeef, bedankt! Zoals ik op de FP al schreef, voor velen van ons ben jij Tweakers. De hechtheid van de community had nooit zo sterk geweest zonder je. Heel veel geluk, sterkte en plezier bij je volgende uitdaging!

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 16:54

-ET-

Phone Home

Wow niet verwacht. Dank zeef voor al je werk en energie wat je in Tweakers hebt gestopt. Ik hoop dat je dezelfde passie in je nieuwe job ook kan toepassen.

Succes en dank voor alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bedankt zeef!

Zowel de feedback-dag waar ik bij was, als de eerste Tweakers Express waren top georganiseerd!

Mijn stem bij de landelijke verkiezingen heb je niet verdiend, maar mijn stem als favoriete ex-Community Manager heb je bij deze te pakken! ;)

Ik ga er vanuit dat we jouw hoofd nog wel een keer op de landelijke televisie te zien zullen krijgen, als je je politieke ambities verder gaat nastreven.

Voor nu veel succes bij de buren van Tweakers Elect. Het is een ambitieus project in een enorm concurrerende markt, dus dat moet meer dan genoeg zijn om je in vast te kunnen bijten.

Nogmaals bedankt en ik hoop dat je opvolger minstens zo communicatief en besluitvaardig is, als jij voor ons was!

Dividend for Starters

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 17-09 10:06
Tnx guys, you rock! :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:01

ThunderNet

Flits!

Late reactie hier.

Helaas ben ik genoodzaakt deze transfer terug te draaien!

Zeef, een oprecht bedankje in de jaren dat ik bezig was als crew heb ik je leren kennen zoals ik op deze manier kan samenvatten: "Als Zeef er mee bezig is, komt het goed".

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:48

jdh009

FP ProMod
Een fijne laatste dag toegewenst vandaag, bedankt voor het leuke contact met de community en misschien tot ziens op het abofest.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• zeef

Dank voor alle pret, hoogtepunten, verwondering, de Gathering of the Tweakers die ik mocht maken en nog heel veel meer. Onthou: jullie zijn de beste community van allemaal. Want Tweakers helpen elkaar. Door dik en dun, in voorspoed en tegenspoed. Als je ergens mee zit is er altijd die warme arm om je heen en de schouder om op uit te huilen. Blijf dat doen. Help elkaar. Be nice. Een vriendelijk woord is 100x krachtiger dan een sneer.

Samen maken jullie de community en daarmee jezelf elke dag weer beter.

So long.... :*

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 19-09-2017 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozevkwa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 13:49

Bozevkwa

The Falcons have landed

@zeef het ga je goed. Veel plezier bij Tweakers Elect

;w

"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 17:23
@zeef Thanks voor alles! Het zat er een keer aan te komen, maar het blijft toch jammer dat zo'n icoon verdwijnt bij Tweakers.net. In mijn ogen ben je vooral de personificatie van de MOAM's, waar ik nog steeds goede herinneringen aan heb :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
Huuu, dat ziet er vreemd uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:07
Zeef in het zwart, dat is wel even wennen!

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

:S Zeef zonder rode naam, we kunnen hem nu gewoon sarren zonder reprimandes >:) :+
;w rood hemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Zeef bedankt ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het was destijds al genoeg wennen om je niet meer in het groen te zien. Wat doe je ons aan?! :'(

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Nooit eerder gezien. :+
Rubman schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:30:
:S Zeef zonder rode naam, we kunnen hem nu gewoon sarren zonder reprimandes >:) :+
;w rood hemd.
Zwart is een andere instelling dan bonusknopjes. Try him. >:)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Bedankt voor alles, boefje O-)

Het waren mooie tijden waarin we samenwerkten. Je hebt het uiteindelijk veel langer uitgehouden dan ik, maar aan alle tijdperken komen uiteindelijk een einde.

zuuf us thu bust d:)b

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Señor Sjon schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:38:
[...]

Nooit eerder gezien. :+

[...]

Zwart is een andere instelling dan bonusknopjes. Try him. >:)
Denk dat ik dat even laat omdat het risico op total rampage van andere rode hemden nogal groot is O-).
Plus het is Zeef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Niet eens abbo badges :+
Je ziet er wat kaal uit nu hoor!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Reinier

\o/

Bedankt voor alles :)

meneer-op-wie-ik-gestemd-heb

En bonuspunten voor de H2G2-topictitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waaah, @zeef nu in 't wit :o (custom css ;)) Dit gaat wennen zijn voor je, cold turkey zonder knopjes. Je gaat die nog enorm missen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Whaaaaaaaaaaaaa, neeeeeh :o 8)7

Een superdikke vette mega thumbs up voor het vele zichtbare en onzichtbare werk dat je hebt verzet. Tweakers.net heeft tot nog toe veel aan je gehad :)

Don't leave by the backdoor :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymz op 19-09-2017 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeef is zwart. WITCHCRAFT! :o

Zoals ik in DM ook al had aangegeven, bedankt voor alles wat je voor Tweakers in het algemeen en mijzelf in het bijzonder hebt gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoo, dat nieuws was even langs me heen gegaan.

Maar Zeef bedankt voor alles en succes met wennen als een van ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blergh dat is echt naar om te zien :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 22:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zeef in het zwart...
Dat zal lang wennen worden voor mij om dit te zien... :o

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zeef

#loggingoff #tweakersnet #wehadablast #offtonewadventures #solong #closingtime #thanks ❤

A post shared by Frederik Zevenbergen (@zeefnl) on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ben je niet nog wat vergeten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4eHrQSXPMBgXvsW1MrFVAr0T/full.png

Zet dan tenminste nog een groene of rode T naast je naam ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Hey Zeef, je was en blijft gewoon een geweldige gast, dank je voor al je inzet, maar vooral heel veel succes met het volgend project!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Dit kleurtje, het staat gewoon niet. :(

@zeef heeft trouwens nog steeds een Crew abbo.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik kende je eigenlijk alleen van een Samsung event en Tweakers express.

Top kerel!
Echt een gemis voor Tweakers.

Wat ga je eigenlijk doen (ik heb geen zin om topic door te spitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor alles wat je voor de community hebt gedaan in al die jaren en succes met je nieuwe job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 00:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zeef op zwart, durft Canaria nou weer te modden? :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Laatst online: 16-09 23:21

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ik heb er maar één woord voor:

dewereldstaatopzijnkop :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:54

Zorian

What the fox?

Stiekem is hij helemaal niet weg. ;) :p

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XxbIIid.png

On a more serious note: So long, and thanks for all the fish!
Het ga je goed bij je nieuwe stekkie. :) :w

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Thanks Zeef, altijd genoten van je oprechte reacties waar er ook altijd ruimte was voor discussie en/of een kritische noot. Hoop dat dit in de toekomst zo blijft! Veel geluk in de toekomst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 18:55

Bestla

Kvinne

Zeef, bedankt voor je inzet voor deze community. :) We gaan je missen

Veel succes bij Tweakers Elect. :)

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 15:03

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Zeef, ik zie zojuist dat je community manager af bent. Ik zou je toch nog graag willen bedanken voor de inzet voor deze community! De keren dat ik bij Tweakers over de vloer mocht komen waren top :)

Heel veel plezier en succes met de nieuwe job ;)

Weddings are basically funerals with cake.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
Bedankt voor al die jaren inzet Zeef!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Had ik toch bijna dit topic gemist... -O-

Bedankt voor alles wat je hebt gedaan/betekend/bereikt bij Tnet, hulde voor dat d:)b

Zonder het rode jasje en al die extra knopjes wel een stukje minder }) , maar het respect voor de mens Zuuf is er niet minder om. Ondanks de emotionele achtbaan waarin jij je de afgelopen jaren bevond bleef je je tomeloos inzetten voor alles wat jou dierbaar is. Veel succes bij tweakers-elect, met jou in de gelederen is succes gegarandeerd!

Tuku curu Zuuf! :w

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1