Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een nieuwe Gaming PC Zelf weinig verstand van het bouwen van een. Echter heb ik wel mensen die me daarbij zouden kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een volledig systeem, heb momenteel een zeer verlopen systeem die de nieuwe games nieteens kan spelen. Mijn standaard is daardoor niet gigantisch hoog. Echter wil ik wel voorbereid zijn de komende jaren zo min mogelijk aan te passen aan mijn systeem.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Software matig kan ik alleen zeggen dat ik uit kijk naar Star Wars battlefront 2 en Destiny 2.
Verder wil ik een basis licentie van Windows besturingssysteem
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de BBG van september in de making gezien rond de 600 en de BBG van Mei rond de 800. Dit is een beetje mijn budget en wil daarbinnen blijven. Dit zijn dan ook goede aanknopingspunten voor een leek als ik
Ik zoek een?
medium / high end gaming pc
Wat is je budget?
Rond de 800 max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zie het verhaal bovenstaand. Het gaat me voorlopig enkel en alleen om de desktop kast, wellicht hang ik er in de toekomst een tweede scherm aan maar meer niet.
De benoemde games wil ik in zo optimale staat kunnen spelen uiteraard bindend aan het budget
Eigen Lijstje
BBG Mei
Ik ben op zoek naar een nieuwe Gaming PC Zelf weinig verstand van het bouwen van een. Echter heb ik wel mensen die me daarbij zouden kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een volledig systeem, heb momenteel een zeer verlopen systeem die de nieuwe games nieteens kan spelen. Mijn standaard is daardoor niet gigantisch hoog. Echter wil ik wel voorbereid zijn de komende jaren zo min mogelijk aan te passen aan mijn systeem.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Software matig kan ik alleen zeggen dat ik uit kijk naar Star Wars battlefront 2 en Destiny 2.
Verder wil ik een basis licentie van Windows besturingssysteem
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de BBG van september in de making gezien rond de 600 en de BBG van Mei rond de 800. Dit is een beetje mijn budget en wil daarbinnen blijven. Dit zijn dan ook goede aanknopingspunten voor een leek als ik
Ik zoek een?
medium / high end gaming pc
Wat is je budget?
Rond de 800 max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zie het verhaal bovenstaand. Het gaat me voorlopig enkel en alleen om de desktop kast, wellicht hang ik er in de toekomst een tweede scherm aan maar meer niet.
De benoemde games wil ik in zo optimale staat kunnen spelen uiteraard bindend aan het budget
Eigen Lijstje
BBG Mei
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 159,75 | € 159,75 |
| 1 | Asus Prime A320M-K | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 283,49 | € 283,49 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,02 | € 95,02 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 825,55 | |
[ Voor 90% gewijzigd door Kelvin_E op 29-08-2017 12:06 ]