Toon posts:

AGP Rate bij een Asus V7700 kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onder de information tab van mijn Asus V7700 Deluxe kaart staat onder BUS type: AGP Rate 4x (Current Rate Off). Is het nu zo dat de AGP Rate op 1x staat afgesteld? Indien dat inderdaad het geval is hoe zou ik dit dan kunnen wijzigen naar een Rate van 2x. Ik heb een Asus P2b-F moederbord. Het vreemde vindt ik dat de Rate wel op 2x heeft gestaan toen ik nog een Asus V6800 kaart had.

Roy

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Weet je zeker dat er "current rate off" staat? Bij mij staat er AGP rate 4x (sideband off). Da's heel wat anders.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Bij mij staat er BUS Type: AGP 4X (Current Rate: 4X) Side Band: Off. Voor zover ik weet moet je de Via 4-1 drivers installeren om 4X te kunnen activeren.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 08 juli 2001 23:01 schreef PatMan het volgende:
Voor zover ik weet moet je de Via 4-1 drivers installeren om 4X te kunnen activeren.
Inderdaad ja, en dan moet je de Turbo mode selecteren voor de AGP driver :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie gelezen hebben heb ik een Asus P2B-F moederbord. Deze is niet gebaseerd op een Via chipset. Moet ik dan toch VIA drivers downloaden?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 09 juli 2001 20:12 schreef RoxyNL het volgende:
Zoals jullie gelezen hebben heb ik een Asus P2B-F moederbord. Deze is niet gebaseerd op een Via chipset. Moet ik dan toch VIA drivers downloaden?
Nee, ik heb niet goed opgelet. Shame on me ;) Heb je al de Intel driver patches binnengehaald? Net zoals als de Via 4-in-1, maar dan voor Intel chipsets :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb nog geen Intel driver patches binnen gehaald. Weet je soms waar ik deze kan vinden op de Intel pagina?
Pagina: 1