Ik zoek een?
Centerspeaker
max grootte 25cm breed x 17cm hoog om in het TV meubel te passen
Wat is je budget?
max 200 liever 100-150 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
de spraak te verbeteren/versterken bij het kijken naar tv/serie/films
Hierbij maak ik gebruik van 2 Teufel Ultima 20 MK2 speakers icm Onkyo TX-SR444
Wat heb je zelf al gevonden?
categorie: Speakers
pricewatch: Dali Zensor Pico Vokal (Zwart)
pricewatch: Q Acoustics 7000Ci (Zwart)
Verder is het erg lastig om te zoeken op grootte, moet elke product langs om de afmetingen te bekijken.
Voor zover ik alles heb gekeken zijn dit de enige 2 die qua afmetingen voldoen in Pricewatch.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet dat er vaak/altijd wordt gezegd dat je speakers moet beluisteren voordat je ze aanschaft.
Mijn idee is om verschillende centerspeakers te bestellen en te beluisteren in mijn thuissituatie.
Hierbij vraag ik om jullie advies, vergeet ik nog een bepaald merk/type speaker, welke zouden jullie aanschaffen, budget verruimen? etc
Centerspeaker
max grootte 25cm breed x 17cm hoog om in het TV meubel te passen
Wat is je budget?
max 200 liever 100-150 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
de spraak te verbeteren/versterken bij het kijken naar tv/serie/films
Hierbij maak ik gebruik van 2 Teufel Ultima 20 MK2 speakers icm Onkyo TX-SR444
Wat heb je zelf al gevonden?
categorie: Speakers
pricewatch: Dali Zensor Pico Vokal (Zwart)
pricewatch: Q Acoustics 7000Ci (Zwart)
Verder is het erg lastig om te zoeken op grootte, moet elke product langs om de afmetingen te bekijken.
Voor zover ik alles heb gekeken zijn dit de enige 2 die qua afmetingen voldoen in Pricewatch.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet dat er vaak/altijd wordt gezegd dat je speakers moet beluisteren voordat je ze aanschaft.
Mijn idee is om verschillende centerspeakers te bestellen en te beluisteren in mijn thuissituatie.
Hierbij vraag ik om jullie advies, vergeet ik nog een bepaald merk/type speaker, welke zouden jullie aanschaffen, budget verruimen? etc